این دختر هندی، «مدل شجاعت» است + عکس : هرساله حدود 1000 حمله اسیدپاشی در هند ...



هرساله حدود 1000 حمله اسیدپاشی در هند صورت می گیرد. « Laxmi» یکی از قربانیان اسیدپاشی است و قرار است امسال مدل یکی از برندهای معروف لباس هند شود.

هر ساله حدود 1000 حمله اسیدپاشی در هند صورت می گیرد. « Laxmi» یکی از قربانیان اسیدپاشی است، او زمانی که تنها 15 سال داشت، به دلیل جواب منفی به خواستگار 17 ساله اش، مورد حمله او قرار گرفت. اکنون او 26 ساله و حامی زنانی است که مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته اند و قرار است امسال مدل یکی از برندهای معروف لباس هند شود و چهره شجاعت خود را به نمایش بگذارد.

او می گوید: «مردم، بازماندگان این حملات را قربانی می دانند، اما من می خواهم از این طرز فکر خارج شویم. مدل این برند لباس شدن، برای من فرصتی است که الگویی برای زنان مثل خودم باشم تا علیرغم ظاهر فیزیکی خود، اعتماد به نفس و شجاعت حضور در اجتماع را از سر گیرند. هم چنین سکویی است برای من تا به همه مجرمان، این پیام را اعلام کنم که زنان شجاعت خود را از دست نمی دهند، حتی بعد از اینکه مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند و زیبایی ظاهری خود را از دست دادند. من کم کم چهره خودم را نشان می دهم و زنان مثل من هم خواهند دید که اگر من توانستم چرا آنها نتوانند!»

 

بیماری دختر بچه هندی , طالع بینی هندی دختر آذر , بازیگر دختر هندی در نقش کافورا

فیلم هندی دختر فیلم هندی , فیلم سینمایی هندی 7 دختر , فیلم هندی 7 دختر

 

تجاوز به دختر هندی توسط 4 پسر دانشجو , بازیگران دختر هندی , خلاقیت سن و سال نمیشناسه دختر 11 ساله هندی

تجاوز به دختر هندی , عکس دختر , دختر ترامپ

 

اخبار گوناگون - برترین ها


ویدیو : این دختر هندی، «مدل شجاعت» است + عکس