این داستان واقعی است : کارگردان «بزرگ‌مرد کوچک» با «تا آمدن احمد» به سی‌و‌سومین ...


کارگردان «بزرگ‌مرد کوچک» با «تا آمدن احمد» به سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر می‌آید. ایسنا: «تا آمدن احمد» هم یکی دیگر از فیلم‌هایی است که در حوزه دفاع مقدس معرفی شده است.

به گفته صادق صادق دقیقی؛ داستان این فیلم که مهدی فقیه، افسر اسدی‌، پرهام دلدار و بهرام ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند، در سال 1365 اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است.

در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت هلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می‌کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

«تا آمدن احمد» دومین فیلم این کارگردان است و او پیش از این «بزرگ مرد کوچک» را با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمایش داد.

صادق دقیقی درباره فیلم خود می‌گوید: طرح این فیلم را بر اساس یک داستان واقعی و با برداشتی آزاد نوشته‌ام که ماجرای آن در سال 64 رخ داده است.

او تاکید می‌کند که «تا آمدن احمد» فقط به جنگ نپرداخته بلکه دغدغه‌های مردم در آن هم ذکر شده است.

صادق دقیقی پیش از این با اشاره به کم‌کاری فیلمسازان در زمینه شناساندن ایران به خارج از مرزها گفته است: ما درخصوص شناساندن ایران کم کاری کرده‌ایم، این فیلم پیام بین‌المللی دارد و اگر مردم دنیا ما را بشناسند بی شک هیچگاه این چنین درباره ما فکر نمی‌کنند.


ویدیو : این داستان واقعی است