این خانه فقط در 3 ساعت ساخته شد /عکس : این خانه که توسط یک شرکت چینی پرینت ...



این خانه که توسط یک شرکت چینی پرینت و ساخته شده، شامل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشینمن و حتی یک بالکن بزرگ می‌باشد.

این خانه که توسط یک شرکت چینی پرینت و ساخته شده، شامل آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشینمن و حتی یک بالکن بزرگ می‌باشد. گروه Zhuoda که این خانه را ساخته، ۲۲ پتنت برای بنای آن ارایه کرده است.

 

سر هم کردن این خانه مجموعاً تنها ۳ ساعت وقت برده است و اگر بخواهیم زمان پرینت شدن اجزای آن را هم در نظر بگیریم، به عدد ۱۰ روز می‌رسیم! مدیر این گروه می‌گوید مواد اولیه‌ی پرینت این خانه از مواد بازیافتی صنعتی و کشاورزی بوده است. به لطف مجزا بودن بخش‌های مختلف این خانه و مستقل بودن آن‌ها از نظر تحمل فشار و وزن، این خانه می‌تواند در برابر زلزله هم به خوبی مقاوم باشد. علاوه بر اینکه مسلماً یک خانه باید ضد آب باشد، که این خانه هم هست، علاوه بر آن این گروه ادعا می‌کند این خانه ضد حریق هم هست و در برابر مواد مخربی مثل رادون و آمونیاک هم مقاوم است.

 

رباتی که در 24 ساعت خانه میسازد , ساعت مچی 2 6 میلیون دلاری چگونه ساخته می شود , ساعت تکرار قسمت اول خانه پوشالی شبکه نمایش

 

جالب‌تر این‌که با وجود نوین بودن تکنولوژی چاپ سه‌بعدی و تصور ما از هزینه‌های بالای این کار، این خانه برایتان حدود ۴۰۰ تا ۴۸۰ دلار برای هر مترمربعش آب خواهد خورد. یعنی کل این خانه بین ۸۱هزار تا ۹۶هزار دلار قیمت دارد و حتی با پیشرفت بیشتر این تکنولوژی ممکن است ارزان‌تر هم بشود. این گروه می‌گوید خریداران این خانه‌ها می‌توانند در تمام مدت شاهد انجام پروسه‌ی ساخت آن باشند؛ پروسه‌ای که تنها ۳ ساعت زمان می‌برد.

 

سریال خانه سبز در چه سالی ساخته شد , ساعت پخشسریال خانه های پوشالی از تلویزیون , ساعت پخش سریال خانه های پوشالی از تلویزیون

 

این پروژه نشان می‌دهد تکنولوژی چاپ سه‌بعدی تا چه حد می‌تواند حدود تفکرات و تخیلات ما را جابه‌جا کند.

 

ساعت پخش سریال خانه پوشالی شبکه نمایش , رباتی که در 24 ساعت خانه می سازد , خانه هایی که با مدفوع حیوانات ساخته میشود

 

دکوراسیون حمام و توالت خانه های پیش ساخته , خانه ای که با زباله ساخته شده , ساعت مچی

 

ساعت , خانه ملت , ساعت دیواری

 

خرید ساعت مچی , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران

 

اخبار گوناگون - میزان


ویدیو : این خانه فقط در 3 ساعت ساخته شد /عکس