این خانم ایرانی کروکدیل پرورش می‌دهد+تصاویر : «نوپک»، اولین و تنها مزرعه‌ی ...



تصاویر جدید اینستاگرام بازیگران خانم ایرانی , تصاویر زنان ایرانی مسابقات پرورش اندام , زنان پرورش اندام ایرانی

«نوپک»، اولین و تنها مزرعه‌ی پرورش کروکودیل در ایران است. این مزرعه، در جزیره هنگام (نزدیک جزیره قشم) قرار دارد و مدیریت آن را مژگان روستایی بر عهده دارد.

ایشان درباره چگونگی آغاز به کار این مزرعه کروکودیل می‌گوید: «رشته تحصیلی من جانور شناسی است. علاقه زیاد باعث تصمیم این کار شد. از سال ۱۳۸۶ شروع به گرفتن مجوزها کردیم و از سال ۱۳۸۹ مزرعه‌داری را شروع کردیم».

مژگان روستایی می‌گوید: «کار پرورش کروکودیل برای خانم یا آقا فرقی نمی‌کند. کلا کار مشکلی است ولی کار با این موجودات صبور، عاقل و دوست‌داشتنی بسیار لذت بخش است».

«کروکودیل همیشه قصد حمله به کسی که وارد قلمرواش شود را دارد. ولی خوشبختانه با آموزش‌های داده شده به پرسنل، تا امروز مشکلی پیش نیامده است. بازدیدکنندگان در محیطی امن والبته با کمترین فاصله کروکودیل‌ها را می‌بینند».

«کروکودیل موجودی بسیار بافکر، صبور، سریع و البته کمی خشن است».

«از پوست کروکودیل که یکی از با ارزشترین چرم‌های دنیا است، استفاده می‌کنیم. ما نمونه چرم خودمان را به طور آزمایشی تولید کردیم و کیفیت قابل قبولی دارد».

«کروکودیل خزنده‌ای خونسرد است که نیاز شدید به گرما و رطوبت دارد. البته در فصول مختلف سال باید نکاتی را در نظر داشت که به سرعت رشد حیوانات کمک می کند».

«در رودخانه سرباز در استان سیستان و بلوچستان گونه بومی ایران با نام علمی "Palestrise" و با نام محلی "گاندو" زندگی می‌کند. این نوع کروکودیل پوزه کوتاه ایرانی را دیده‌ام. پرورش آن به دلیل سرعت رشد کم در برابر گونه پروسوس، که ما در مزرعه‌مان پرورش می‌دهیم، مقرون به صرفه نیست».

به گفته مژگان روستایی سازمان محیط زیست اجازه پرورش کروکودیل پوزه کوتاه ایرانی را نمی‌دهد.

«کار مزرعه ما به صورت تحقیقاتی و مرحله‌ای ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی قبلی تا سال آینده به سودآوری می‌رسد»

تصاویر زنان بدنساز ایرانی , تصاویر زنان نیمه عریان بدنساز ایرانی , شباهت بازیگران ایرانی با چهره های سرشناس خارجی تصاویر

تصاویر زنان بدن‌ساز ایرانی , تصاویر بدنسازان زن ایرانی , تصاویر کودکی بازیگران ایرانی

تصاویر بازیگران ایرانی , شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود بیوگرافی شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود تصاویر , مدل خانم ایرانی چادر

تصاویر کاشت مو در خانم ها , تصاویر ایرانی مدل , تصاویر شیر ایرانی

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی , تصاویر مداحان سرشناس ایرانی , تصاویر ضد ایرانی در مجله نشریه

هجوم ایرانی ها به اینستاگرام اوباما تصاویر , جنگنده شگفت انگیز ایرانی را بشناسید تصاویر , زنان ایرانی شرکت کننده در مسابقات پرورش اندام

تصاویر زنان هنرمند ایرانی , بازیگران ایرانی همراه با تصاویر , خانم های بدن ساز ایرانی

تیپ مردانه از نوعی که خانم ها می پسندند تصاویر , ژن ایرانی ها خانم , جدیدترین تصاویر بازیگران ایرانی

قدیمی ترین تصاویر هنرمندان و ورزشکاران معروف ایرانی , خانم ایرانی در دورهمی , تصاویر بدون ارایش بازیگران زن ایرانی

منبع:bazarkhabar.ir


ویدیو : این خانم ایرانی کروکدیل پرورش می‌دهد+تصاویر