این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس : این لیست شامل مهلک ترین حیوانات روی ...


این لیست شامل مهلک ترین حیوانات روی خشکی و آب می شود. با آنکه بعضی از آنها کاملاً بی خطر و بی آزار به نظر می رسند – به خصوص شماره 1 – ولی سالانه میلیون ها مورد مرگ بخاطر آنها گزارش می شود.



پادشا: این لیست شامل مهلک ترین حیوانات روی خشکی و آب می شود. با آنکه بعضی از آنها کاملاً بی خطر و بی آزار به نظر می رسند – به خصوص شماره 1 – ولی سالانه میلیون ها مورد مرگ بخاطر آنها گزارش می شود.

حیوانات , حیوانات خانگی , قلعه حیوانات

1. قورباغه سمی

از پشت این قورباغه، سم عصبی لزجی تراوش می شود که دشمنانش را دور نگه می دارد. هر قورباغه می تواند سم کافی برای کشتن 10 انسان تولید کند. البته نکته عجیب اینجاست که وقتی در جایی حبس می شود، این سم را ترشح نمی کند. رنگ این قورباغه فوق العاده است و در آمریکای مرکزی و جنوبی یافت می شود.



عکس حیوانات , کتاب قلعه حیوانات , حمایت از حیوانات

2. گاومیش دماغه امید

این گاومیش ها 1.5 تن وزن دارد و وقتی با خطر مواجه می شوند، با شاخ های تیز خود حمله می کنند. قد آنها 1.7 متر و طول آنها 2.8 متر است. تنها دشمن آنها معمولاً انسان است و حتی شیرها هم از سر راه آنها کنار می روند.


حیوانات وحشی , تولید مثل حیوانات , فروش حیوانات خانگی

3. خرس قطبی

این جانوران عظیم که بومی قطب هستند معمولاً فک ها را شکار می کنند. ولی با یک ضرب پنجه خوود می توانند سر انسان را از بدن جدا کنند. خرس قطبی گوشتخوارترین نوع خرس ها است و فیل دریایی، نهنگ، گوزن شمالی و حتی خرس های قطبی دیگر را هم می خورد.


خواب راحت , راحت الحلقوم , حیوانات عجیب

4. فیل

فیل های آفریقایی با عاج های تیز خود آنقدرها هم که مهربان نشان می دهند نیستند. این فیل ها سالانه 500 انسان را با له کردن یا سوراخ کردن می کشند. وزن متوسط فیل های آفریقایی 16 تن است.


نقاشی حیوانات , اسامی حیوانات , دهکده حیوانات

5. تمساح آب شور

این تمساح بزرگترین حیوان از خانواده خزندگان زنده است و عموماً در شمال استرالیا و جنوب شرقی آسیا یافت می شود. تمساح بالغ 4.8 تا 7 متر طول دارد و 1.6 تن وزن دارد. این حیوان می تواند به اندازه وزن یک گاومیش غذا بخورد. تمساح ها در آب با سرعت یک دلفین حرکت می کنند.


اخبار حیوانات خانگی , دنیای حیوانات , تصاویر حیوانات

6. شیر آفریقایی

این شیرها حتی تا یک تن وزن دارند. هر سال حدود 70 انسان در تانزانیا طعمه این شیرها می شوند.


راحت , عکس حیوانات زیبا , کمپین حمایت از حیوانات

7. کوسه سفید بزرگ

این نوع کوسه در آبهای ساحلی اقیانوس های بزرگ یافت می شود. طول آن به 6 متر هم می رسد و وزنش 5 تن است. کوسه سفید بزرگترین ماهی درنده دنیا است. در کل این کوسه به انسان ها حمله نمی کند، و اگر هم حمله ای به انسان ها شده، گاز امتحانی بوده است. این کوسه ها عادت دارند از چیزها گاز امتحانی بگیرند. در 100 سال گذشته در ایالات متحده تعداد افرادی که هر سال توسط این کوسه ها کشته شده اند کمتر از تعداد افراد کشته شده توسط سگ ها بوده است.


بازی شکار حیوانات برای کامپیوتر , دانستنی های حیوانات , حیوانات زیبا

8. عروس دریایی جعبه ای

این عروس های دریایی که با عنوان مگسی هم شناخته می شوند حدود 60 شاخک به طول 4.5 متر دارند. هر شاخک آنها سم لازم برای کشتن 50 انسان را دارد. این موجودات در آبهای استرالیا، فیلیپین و مناطق استوایی دیگر یافت می شوند. از سال 1884 حداقل 5567 مورد مرگ در اثر سم این موجوات گزارش شده است.


خرید و فروش حیوانات خانگی , مجله حیوانات , راحت ترین کشور برای مهاجرت

9. کبرای آسیایی

با آنکه این کبرا مهلک ترین زهر دنیا را ندارد، ولی بیشترین استفاده را از آنچه دارد می برد. هر سال حدود 50 هزار مرگ در اثر نیش آن گزارش می شود. کبرای آسیایی متوسط حدود 1 متر طول دارد.


تصاویری از زنده خواری حیوانات , عکس حیوانات وحشی , شعر حیوانات

10. پشه

پشه ها به علت انتقال انگل مالاریا، مسئول مرگ بیش از 2 میلیون انسان در سال هستند. به علاوه، پشه ها هر سال به بیش از 70 میلیون نفر بیماری منتقل می کنند. حتی در کشورهایی همچون بریتانیا، نیوزیلند و ژاپن که آب و هوای معتدلی وجود دارد و نیش پشه بیش حالت مزاحمت دارد، ولی هر سال باعث چند مورد مرگ می شود.


ویدیو : این حیوانات شما را راحت می‌کشند +عکس