این تست شخصیت شناسی را حتما امتحان کنید! : سال نو نزدیک است و معمولا در این ...


سال نو نزدیک است و معمولا در این ایام همه چیز تب نو شدن دارد، اما شما چطور؟ آیا برای نو شدن برنامه ای در سر دارید؟ پاسخ شما چه مثبت باشد چه منفی می توانید با حرکتی اجتماعی به نام #من_نو همراه باشید. #منِ _نو کمپینی است که در بازه زمانی 12 اسفند 94 تا 12 فروردین 95 قصد همراه کردن هر فردی را دارد که به دنبال تحول و موفقیت بیشتر در سال جدید است.

این تحول در #منِ _نو با شناخت ویژگی های شخصیتی و آشنایی با توانمندی های خودمان آغاز می شود و می تواند به یک کار خیر جمعی برای دانش آموزان با استعداد نیازمند کشورمان، بیانجامد.

از کدوم در عبور می کنید؟ تست شخصیت شناسی  , با کمک حس بویایی، شخصیت شناسی کنید , روشهای طبیعی بوتاکس کردن حتما امتحان کنید

در این حرکت اجتماعی پس از ورود به صفحه اینترنتی کمپین به آدرس http://bit.do/man-E-no، دو تست روانشناسی معتبر در زمینه شناخت شخصیت و هوش احساسی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. هدف این تست ها شناخت  بیشتر از خود و توانمندی هایمان است.

در مدت زمان اجرای کمپین این تست ها رایگان عرضه می شوند و در ازای آن از مخاطبان درخواست می شود تا پس از استفاده، به هر میزان که نتایج این تست ها رضایت خاطرشان را جلب کرده و تمایل داشتند، از طریق درگاه بنیاد کودک به دانش آموزان با استعداد نیازمند کمک کنند.  

در #من_نو افراد ضمن کمک به موفقیت بیشتر خود در سال آینده، با انتشار پیام کمپین به فراگیر شدن آن در آستانه سال جدید کمک نموده و سفیران مهربانی و آگاهی نیز خواهند بود. به این ترتیب #من_نو تبریک متفاوت سال نو خواهد بود.


ویدیو : این تست شخصیت شناسی را حتما امتحان کنید!