این ترمه‌های سنتی هیچوقت از مد نمی‌افتند : ترمه ها محصولات متنوعی دارند و هر ...


ترمه ها محصولات متنوعی دارند و هر کدام را می شود به صورت جداگانه در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای مثال در رومیزی ها، کوسن ها، تابلوهای دیواری، سجاده و جانماز و … از پارچه های ترمه استفاده می شود. وب سایت اتاق: امروزه بازار ترمه اصیل ایرانی، رونق و رواج گذشته را ندارد اما هنوز سرپاست و علاقمندان مخصوص به خود را دارد به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم نمونه هایی زیبا از مدل های جدید ترمه ایرانی را جمع آوری کنیم که برای خانه های ایرانی با فضای سنتی بسیار مناسب هستند.

البته ترمه ها فقط مخصوص دکوراسیون کلاسیک نیستند در بسیاری از طرح های مدرن و معاصر ایرانی و خارجی هم از فرش ها، گلیم و ترمه های دستباف ایرانی در منازل استفاده می شود و عمدتا بعنوان نقطه کانونی در دکوراسیون قرار می گیرند.

ترمه ها محصولات متنوعی دارند و هر کدام را می شود به صورت جداگانه در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. برای مثال در رومیزی ها، کوسن ها، تابلوهای دیواری، سجاده و جانماز و … از پارچه های ترمه استفاده می شود. حتی اگر طرح های داخلی بازار راضی تان نمی کند و دوست دارید خودتان دست به قیچی شوید می توانید پارچه های ترمه را از بازار خریداری کنید. (انواع مدل تابلو های هنری مدرن برای دکوراسیون منزل)

اما اوج زیبایی طرح های ترمه را می شود در رومیزی ها دید. از پارچه های ترمه گرد یا مربعی می توانید برای میزهای ناهارخوری و عسلی کنار مبل استفاده کنید. سادگی و کم بودن سرمه دوزی و تزئینات اجازه می دهد طرح های پارچه بیشتر از همیشه خودشان را نشان دهند.

همچنین اگر دکوراسیون خانه تان سنتی بوده و حال و هوای قدیمی دارد می توانید متناسب با رنگ مبل ها و وسایل اتاق از کوسن و پشتی های ترمه ای استفاده کنید.

ترمه سنتی , ترمه سنتی یزد , طب سنتی

ترمه , موسیقی سنتی , رستوران سنتی

بستنی سنتی , سنتی ها , مانتو سنتی

سنتی , دانلود موسیقی سنتی , مدل مانتو سنتی

دکتر طب سنتی , رستوران های سنتی تهران , اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد

هتل سنتی ابن سینا اصفهان , غذای سنتی , طرح سنتی

طب سنتی ایران , طب سنتی ریزش مو , درمان سنگ کلیه در طب سنتی

طب سنتی دکتر روازاده , خانه سنتی , لباس سنتی

ترمه بافی , دکوراسیون سنتی , درمان زود انزالی در طب سنتی

درمان عفونت ادراری با طب سنتی , طرز تهیه بستنی سنتی , درمان ریزش مو با طب سنتی

ترمه یزد , دکتر خیراندیش متخصص طب سنتی , درمان کک و مک در طب سنتی

کبد چرب طب سنتی , درمان سرماخوردگی با طب سنتی , طب سنتی چیست

بستنی سنتی زعفرانی , افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی , بازار سنتی

لاغری با طب سنتی , ازدواج سنتی , تنگ کردن واژن با طب سنتی


ویدیو : این ترمه‌های سنتی هیچوقت از مد نمی‌افتند