این تابلو ۴۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد : این تابلو ۴۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد یک ...



این تابلو ۴۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد

یک تابلو اثر پابلو پیکاسو به نام «بیشتر طبیعت» به قیمت 41.5 میلیون دلار فروخته شد.

در حراجی آثار هنر امپرسیونیستی و مدرن سوتبی 9 اثر از پیکاسو به حراج گذاشته شد.

در این حراجی در مجموع 67 اثر به فروش نرفتند و بدین ترتیب حراجی 170 میلیون دلار پایین‌تر از تخمین‌های اولیه به کار خود خاتمه داد.

در این حراجی دو تابلو پیکاسو از چهره ماری-ترز والتر به نام‌های «بیشتر طبیعت» و «Femme a la Fenetre» اما طبق انتظار عمل کردند، تابلو دوم به قیمت 17.2 میلیون دلار به فروش رفت و تابلو اول نیز به قیمت 41.5 میلیون دلار فروخته شد.

سیمون شاو، مسئول بخش هنرهای امپرسیونیستی و مدرن سوتبی گفت: «با توجه به آثاری که به فروش رفتند متوجه می‌شویم خریداران به دنبال آثار باکیفیت هستند. علاوه بر این رقابت برای خرید آثار شدید بود و خریداران از سراسر دنیا در حراجی حضور داشتند.»

او درمورد به فروش نرفتن برخی از آثار گفت: «به نظر می‌رسد نمی‌شود روی تخمین‌ها حساب باز کرد.»

گرانقیمت ترین ساعت مچی دنیا به ارزش 11 میلیون دلار , ارزش دلار , فیلم های که ارزش دیدن دارد

«بیشتر طبیعت» اثر پیکاسو

با این حال سوتبی در مقایسه با حراجی کریستی، رقیب دیرینه‌اش خوب عمل کرده است. حراجی آثار هنر امپرسیونیستی و مدرن کریستی 209 میلیون دلار پایین‌تر از تخمین متخصصان ظاهر شد. هر دو حراجی هفته آینده آثار هنری پس از جنگ و معاصر خود را به فروش می‌گذارند، آثاری که در چند سال گذشته با استقبال روز افزون مخاطبان روبرو شده‌اند.

یکی از آثاری که در حراجی خوب عمل کرد «Le Viol» اثر پیکاسو بود که به قیمت 13.5 میلیون دلار فروخته شد (قیمت تخمینی برای این اثر پنج میلیون دلار بود). دیگر اثر موفق حراجی «Champ de ble» اثر مونه بود که به قیمت 12.1 میلیون دلار، تقریبا دو برابر قیمت تخمینی به فروش رفت..../خبرآنلاین


ویدیو : این تابلو ۴۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد