این بازیگران شگفت‌زده تان کردند +عکس : اخبار فرهنگی - این بازیگران شگفت‌زده ...



اخبار فرهنگی - این بازیگران شگفت‌زده تان کردند +عکس

این بازیگران با قرار گرفتن در كالبد یك نقش باعث تعجب مخاطبان می شوند.

بازیگران با استعدادی در سینما و تلویزیون هستند كه صرفا در یك نقش ظاهر نمی شوند و قابلیت بازی در نقشهای متعدد با خصوصیات اخلاقی یك كاراكتر را دارند. این بازیگران با قرار گرفتن در كالبد یك نقش باعث تعجب مخاطبان می شوند.

 

«مریل استریپ»
«استریپ» با حضور در 70 فیلم و دریافت 114 جایزه یكی از بازیگران چند وجهی سینما است. از بازی در فیلمهای موزیكال گرفته تا جنایی و كمدی، او قادر است در هر نقشی ظاهر شود . «شكارچی گوزن» ، «خارج از آفریقا» ، «كرامر در برابر كرامر» و «بانوی آهنی» حاكی از نقشهای ماندگار این بازیگر است.

 

بازیگران زن ایرانی که کشف حجاب کردند , بازیگران زنی که کشف حجاب کردند , زنان فداکاری که همه را شگفت زده کردند

 

«ادوارد نورتون»
نورتون نه تنها كارگردان ، نویسنده و تهیه كننده خوبی است ، بلكه قابلیت ایفای نقشهایی در فیلمهای بزرگی مانند «تاریخ ایكس آمریكا» ، «كلوب مشت زنی » ، «هاك شگفت انگیز» و ... را دارد. او در ژانرهای اكشن ، درام و كمدی نیز موفق بوده است.

 

بازیگران جم اخراجشان را تکذیب کردند , عکس بازیگران زن ایرانی که کشف حجاب کردند , کدام بازیگران ایرانی 7 سال پیش ازدواج کردند

 

«گری اولدمن»
پس از آغاز موفق در تئاتر ، بازیگر «دراكولای برام استوكر» در فیلمهای «هری پاتر» ، «لئون حرفه ای » ، «بندزن» ، «خیاط ، سرباز و جاسوس» نیز موفق بوده است. منتقدان و مخاطبان او را بازیگری درجه یك عنوان می كنند.

 

بازیگران ایرانی که خودکشی کردند , بازیگران , عکس بازیگران

 

«دنیل دی لوئیس»
در سال 2007 او اسكار بهترین بازیگر مرد را برای «خون می آید» بدست آورد. پس از ایفای نقش یك كارگر معدن او در فیلمهایی همچون «لینكلن» نیز موفق بوده است. وی اظهار داشته مطالعه عمیق نقشهاش باعث شده در هر نقشی موفق باشد.

 

بیوگرافی بازیگران , بازیگران زن ایرانی , بازیگران پورنو

 

«فیلیپ سیمور  هافمن»
او در بیش از 70 فیلم بازی كرد و 60 جایزه بزرگ دریافت كرد. نقشهای تأثیرگذار او در فیلمهای «كاپوته» ، «شبهای بوگی» ، «عشق لیزا» و «استاد» بودند. او از بازیگران حرفه ای تئاتر بوده است.

 

اخبار بازیگران , بازیگران ایرانی , عکس بازیگران زن ایرانی

 

«ناتالی پورتمن»
او قابلیت بازی در فیلمهای ژانر رومانتیك ، اكشن و جنایی را دارد.  این بازیگر جوان با نقشهایی كه ایفا كرده بیش از 50 نامزدی جوایز متعدد را بدست آورده است . وی برای بازی در نقش «قوی سیاه» اسكار بهترین بازیگر زن را دریافت كرد.

 

بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه , چند نوع خلقت شگفت انگیز , شارژ شگفت انگیز همراه اول

 

«جانی دپ»
«دپ» همواره با نقشهایش باعث تعجب مخاطب می شود. از ایفای نقش دزد دریایی گرفته ، تا مردی عقب مانده و قاتلی بالفطره ، او همیشه از تغییرات استقبال كرده و با این تغییرات از مخاطب پذیرایی كرده است.

 

لیست بازیگران زن ایرانی , بازیگران سریال ماه و پلنگ , عکس جدید بازیگران

 

«لئوناردو دی كاپریو»
«لئو» از كودكی به ایفای نقشهای مختلف علاقمند بوده است . اولین نقش عجیب او «گیلبرت كریپس» بود و بعدها در نقشهای متعدد یك برده دار، مأمور مخفی و ... بازی كرد .

 

اینستاگرام بازیگران , بازیگران هشت و نیم دقیقه , عکس بازیگران ایرانی

 

«شارلیز ترون»
او در سال 2003 با بازی در فیلم «هیولا» تنوع طلبی نقش های خود را اعلام كرد. شغل ایتالیایی ، هنكاك و فیلم اخیر او «مكس دیوانه» نمونه ای از شگفتی نقشهای او است.

 

عکس های بازیگران , بازیگران دورهمی , بازیگران زن

 

«برد پیت»‌
«پیت» همواره با نقشهایش مخاطبان را شگفت زده كرد. «كلوب مشت زنی» ، «عوضی های گمنام» ، «ملاقات با خون آشام» ، «مورد عجیب بنجامین باتن» و ... حاكی از نقشهای باور نكردنی او هستند.

 

بازیگران ماه و پلنگ , بازیگران جم , بازیگران زن هالیوود

 

«تام هنكس»
«بزرگ» یكی از نقشهای مطرح «تام هنكس» است. شاید از نظر چهره پردازی او ریسك پذیر نباشد ولی در انتخاب نقش ، توانایی و استعداد او را در «فارست گامپ» ، «آپولو 13» و «بی خوابی در سیاتل» می توان شناخت.

 

بازیگران مرد ایرانی , بازیگران فیلم فروشنده , بازیگران هالیوود


اخبار فرهنگی - برترین ها،سینما خبر


ویدیو : این بازیگران شگفت‌زده تان کردند +عکس