این استقلالی‌های طلبکار : استقلال یک بار دیگر در یک بازی بزرگ شکست سختی خورد ...


استقلال یک بار دیگر در یک بازی بزرگ شکست سختی خورد تا شانسش برای رسیدن به جام قهرمانی کم رنگ شود. شفقنا: «مدعی قهرمانی؟ مگر ما مدعی قهرمانی بودیم؟ سهمیه هم خوب است.» مربیان استقلال همگی بعد از شکست و از صدر پایین آمدن متقل‌القول می‌گویند تیم‌شان مدعی نبوده و همین عملکرد هم برای‌شان خوب است، اما زمان‌هایی که در صدر جدول بودند حرف‌های دیگری می‌زدند.

استقلال یک بار دیگر در یک بازی بزرگ شکست سختی خورد تا شانسش برای رسیدن به جام قهرمانی کم رنگ شود.

به نظر می‌رسد نه شکست اخیر برابر تراکتورسازی و نه شکست تحقیرآمیز چند هفته قبل برابر پرسپولیس و نه ماه‌ها ارائه بازی‌های ضعیف که باعث شد استقلال از تیم صدرنشین، به تیمی با کمترین شانس قهرمانی تبدیل شود، باعث تشده که مسئولان و کادرفنی استقلال اندکی روحیه خود انتقادی پیدا کنند و قبول کنند که در ناکامی‌های استقلال مقصر درجه یک هستند.

پرویز مظلومی می‌گوید که قول قهرمانی نداده بودم انگار که برای قهرمان شدن یک تیم، باید از ابتدای فصل قول قهرمانی داده شود وگرنه قهرمانی آن تیم قبول نیست. قاعدتاً این توجیه مظلومی را همه دیگر مربیان لیگ هم می‌توانند داشته باشند و سرمربی دیگر تیم هایی غیرمدعی لیگ هم بگویند که در این فصل قهرمان نشده‌اند چون قولی در این زمینه نداده بودند و متعاقباً مسئولیتی متوجه آنها نیست.

صالح بضاعت استقلال را در همین حد می‌داند، گویی استقلال خوزستانی که اکنون در صدر جدول است، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی خود دارد یا اسپانسرهای میلیاردی این تیم را بسته‌اند و همین بضاعت زیادش باعث شده که به صدر جدول برسد.

سایت باشگاه استقلال و مدیریت باشگاه هم از یک جریان رسانه‌ای عجیب سخن به میان می‌آورد که باعث شده استقلال شکست بخورد. و البته مظنونین همیشگی و یکی از مقصران اصلی شکست‌های آبی‌پوشان از دید باشگاه استقلال، باز هم داوران هستند و مقصر اصلی شکست استقلال هم داور بازی عنوان شده که با سوت‌های خود باعث پیروزی تراکتورسازی شد.

با این حال، اینگونه صحبت ها برای خیلی از هواداران استقلال نخ‌نما شده و اغلب هواداران استقلال هم اینگونه موضع‌گیری‌ها را تنها بهانه جویی برای توجیه شکست‌های استقلال می‌دانند.

کافی‌ست تنها نگاهی بیاندازیم به کامنت‌هایی که در پی انتشار بیانیه مذکور در اینستاگرام باشگاه استقلال، منتشر شده است. نظراتی که نشان می‌دهد که بیشتر هواداران آبی‌ها به مانند کارشناسان ورزشی دلیل اصلی این شکست ‌ها را مسائل فنی و عملکرد خود مجموعه استقلال می‌دانند نه بهانه‌هایی که به شکل طلبکارانه پس از هر شکست از سوی باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم به شکلی تکراری بیان می‌شود.


ویدیو : این استقلالی‌های طلبکار