اینیستا: بارسا کماکان بهترین است : آندرس اینیستا از تغییراتی که لوییز انریکه ...


آندرس اینیستا از تغییراتی که لوییز انریکه در سبک بازی تیم بارسلونا ایجاد کرده راضی است. طرفداری: به گزارش فورفورتو اینیستا معتقد است که با تغییراتی که لوییز انریکه در سبک چند سال گذشته بارسلونا ایجاد کرده تیمش در کارهای تهاجمی بهترین است. پس از یک فصل ناموفق انریکه جانشین تاتا مارتینو شد و اولین اقدام او برای تغییر در خط حمله خرید لوییز سوارز بود.

سبک تیکی تاکای مبنی بر تسلط کامل بر توپ و پاس های زیاد در این فصل کمتر شده است و با حرکات مسی و نیمار و سوارز با پاس های کمتری موقعیت گل ایجاد می کنند. اینیستا معتقد است که این تغییرات نتیجه مثبتی برای بارسلونا داشته است و آنها فصل خوبی را پشت سر می گذارند.

او در مصاحبه خود گفت: "نمی دانم مردم از بیرون چگونه این مسئله را می بینند. وقتی در زمین حضور داریم فقط به فوتبال فکر می کنیم. ممکن است تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شده باشد اما نهایتا ما فوتبال خوبی ارائه می دهیم. شما تمرین می کنید و خود را برای بهترین نامیش در زمین آماده می کنید. این کاری است که همیشه تلاش می کنم انجام دهم."

او در ادامه گفت: "به نظر من هم تیمی های من بهترین های جهان هستند و هیچ شکی به این مسئله ندارم. ما باید تمرکز کنیم تا بهترین فرم خود را در زمین ارائه دهیم تا بتوانیم نمایش بسیار خوب خود را ادامه دهیم. ما باید روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم تیم قوی تری داشته باشیم."

همانند فصل های گذشته مرد اول بارسلونا در خط حمله مسی است که در 38 گل بارسا در لالیگا نقش داشته است و اینیستا به تمجید از این بازیکن پرداخته است. او درباره مسی گفت: "بازی در کنار مسی بسیار راحت است. او هنوز هم مرا شگفت زده می کند و هر کاری که بخواهد در زمین انجام می دهد و همواره تلاش می کند پیشرفت کند. او برای تیم بسیار مفید است و بازیکنان کمی مانند او وجود دارند."


ویدیو : اینیستا: بارسا کماکان بهترین است