اینستاگرام و توهم توطئه : اخبار اجتماعی - اینستاگرام و توهم توطئه در هیچ جای ...



اینستاگرام , افزایش فالوور اینستاگرام , دانلود اینستاگرام

اخبار اجتماعی - اینستاگرام و توهم توطئه

در هیچ جای دنیا خبر فیلترشدن یک اپلیکیشن باعث نمی‌شود مردم از دومین کارت‌ زردی که مجلس به دولت داد غافل بشوند و خبرهای مهم نشست خبری سخن‌گوی قوه‌ قضاییه را پی‌گیری نکنند!

برخی از چیزها مختص ایران است، چون در هیچ جای دنیا یک اپلیکیشن به نام اینستاگرام این‌قدر مهم نمی‌شود. در هیچ جای دنیا خبر فیلتر شدن یک اپلیکیشن خبر داغ نمی‌شود و البته در هیچ جای دنیا اپلیکیشنی مثل اینستاگرام را فیلتر نمی‌کنند. البته این که تأکید می‌کنم هیچ جای دنیا به منزله نادیده گرفتن کشور کره‌ شمالی نیست، ولی چون کره‌ شمالی با هیچ کشور دیگری هیچ مناسبتی ندارد و هیچ کشوری نیست که آدم را به یاد کره‌ شمالی بیندازد، از بردن نام کره‌ شمالی پرهیز کردم. اگر چه برای توضیح این پرهیز چهار بار نامش را بردم!

 

برگردیم به مبحث هیچ! در هیچ جای دنیا این‌طوری نیست که مردم بیش‌ترین دسترسی را به بهترین فیلترشکن‌ها داشته باشند، ولی باز از فیلترشدن برخی چیزها گله کنند! اینستاگرام در هیچ جای دنیا به اندازه ایران شناخته‌شده نیست.

 

در هیچ جای دنیا توجه مردم از پرونده‌های مال‌مردم‌خوری و اختلاس و ارتشا معطوف به فیلتر شدن یک اپلیکیشن نمی‌شود. یعنی الآن اگر به مردم ترکیه که توی خیابان هستند، بگویید اپلیکیشن فلان فیلتر شده است، خیابان را ترک نمی‌کنند، چون اپلیکیشن برای‌شان مهم نیست، ولی برای ما اپلیکیشن آن‌قدر مهم است که برای مرحوم بیل‌ گیتس مهم نبود!

 

در هیچ جای دنیا خبر فیلترشدن یک اپلیکیشن باعث نمی‌شود مردم از دومین کارت‌ زردی که مجلس به دولت داد غافل بشوند و خبرهای مهم نشست خبری سخن‌گوی قوه‌ قضاییه را پی‌گیری نکنند! راستی چرا امروز؟ نه واقعا چرا امروز خبر شایعه‌طور فیلترشدن اینستاگرام پخش شد!؟ چرا امروز برای ساعاتی اینستاگرام فیلتر شد؟ یعنی الآن من توهم توطئه دارم؟ شما چطور؟ آیا فیلتر شدن مقطعی اینستاگرام به حضور پررنگ بابک زنجانی در آن مربوط می‌شود؟ آیا این روزها در هر چیزی ردی از ب.ز. وجود دارد؟ آیا برخی خوب بلدند از هیچ برای مردم سرگرمی خبری بسازند؟

 

باقی بقای‌تان!

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو : اینستاگرام و توهم توطئه