اینستالوژی رضا رشید پور : اخبار فرهنگی - اینستالوژی رضا رشید پور رضا رشیدپور ...



اخبار فرهنگی - اینستالوژی رضا رشید پور

رضا رشیدپور 39 ساله شهرتش را مدیون «تاکشو»های جنجالی تلویزیونی است. مثلث و شب شیشه ای برنامه هایی بودند که نامشان به نام رشیدپور گره خورده است و هنوز در یاد تهرانی ها، خاطره های خوشی را به همراه دارد.

مرور اجمالی
    آدرس: reza_rashidpour
    دنبال کننده ها: 40K
    دنبال رونده: 605
    تصاویر ارسالی: 200
    کسب لایک: 1,660 میانگین پست های اخیر
    کامنت های دریافتی: 171 میانگین پست های اخیر
    نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 33,600 صفحه
    کامنت تصادفی: به به بی اوغلانا باخ، اوز ارامیزدی خوشتیپ سن ها

رضا رشید پور , رشید پور , سردار رشید

تحلیل شهرت
رضا رشیدپور 39 ساله شهرتش را مدیون «تاکشو»های جنجالی تلویزیونی است. مثلث و شب شیشه ای برنامه هایی بودند که نامشان به نام رشیدپور گره خورده است و هنوز در یاد تهرانی ها، خاطره های خوشی را به همراه دارد.

تحلیل عکس ها
آقای «شومن»؛ 19 ماه پیش اینستابازی را با عکسی از آسمان که از پشت پنجره های هواپیما گرفته شده است آغاز کرد. آسمان و پرواز در صفحه مجازی و زندگی واقعی او حضور پررنگی دارد، مخصوصا اگر بدانید یکی دو سال پیش او اقدام به تکمیل تحصیلات خلبانی خود کرد و مدرک AR در خلبانی با گرایش خلبانی با هواپیمای ایرباس سری سیصد را دریافت کرد.

جالب تر اینکه عکس پروفایلش هم در لباس خلبانی و در کابین خلبان است، عکسی از حسن روحانی در کارزار تبلیغاتی ریاست جمهوری و در حالی که از پله های هواپیما پایین می آید هم از عکس های اولیه رشیدپور است که دو دل مشغولی «سیاست» و «پرواز» رشیدپور را نشان می دهد. در این صفحه همچنین عکس هایی از سید خندان اصلاحات و عارفی که عطای نامزدی ریاست جمهوری را به لقایش بخشید هم دیده می شود که سمت و سوی جناحی و سیاسی او را بیشتر نمایان می کند.

غیر از سیاستمداران و چهره های معروف سینمایی، هلن، دختر آقا رضا هم جای ویژه ای در صفحه اش دارد و بعد از آن هم عکسی از مادرش تنها راه های شناخت ما از زندگی خصوصی و خانواده رشیدپور است.

حرف و سخن های از جنس «فتوتکست» این روزها بیشتر از عکس در صفحه او دیده می شود، طوری که از 10 پست آخرش هفت نوشته بدون تصویر است. رنگ «زرد» در صفحه رشیدپور جلوه خاصی دارد و عکس های مختلفی دارد که با لباس زرد رنگ به تن دارد. اگر کمی در «زبان حرکات بدن» رشیدپور زوم شوید متوجه خواهید شد که آقا رضا شومنی است که در عکس های فراوان یادگاری اش دست هایش را به روی دوش و شانه افراد می گذارد که حسی و عاطفی بودنش را نشان می دهد. حرف آخر اینکه 40 سالگی، سن کمال و پختگی است و رشیدپور که حداقل در این صفحه اش میانه ای با «جنجال» نداشته به نظر می رسد به دنبال روزهای آرام و بی حاشیه است.

 

اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح /برترین ها


ویدیو : اینستالوژی رضا رشید پور