اینزاگی: جدایی بالوتلی به سود ما شد : سرمربی میلان معتقد است که جدایی بالوتلی ...


سرمربی میلان معتقد است که جدایی بالوتلی به ضرر تیمش نشده، بلکه به نفع آنها شده است؛ چرا که روحیه تیمی و انگیزه آنها افزایش یافته است. خبرگزاری ایسنا: ماریو بالوتلی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد از میلان جدا شد و به فوتبال جزیره برگشت تا این بار پیراهن لیورپول را بر تن کند. او در میلان هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و سرانجام سران این باشگاه ایتالیایی با جدایی او موافقت کردند.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی جدید و جوان میلان به خوبی می داند که یکی از بهترین بازیکنان خود را دست داده است با این حال معتقد است که جدایی بالوتلی به سود تیم او شده است. او گفت: وقتی یک بازیکن باشگاهی را ترک می کند این نشان می دهد که همه مسئولان این باشگاه از چنین تصمیمی به خوبی آگاه بوده اند و مخالفت خود را اعلام نکرده اند. بدون شک باید اعتراف کنم که ما یک بازیکن بزرگ را از دست داده ایم اما چیز بهتر و بزرگتری را به دست آورده ایم و آن روحیه تیمی و انگیزه زیاد برای درخشش است. برای بالوتلی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم که او روزهای خوبی را با لیورپول پشت سر بگذارد و بتواند توانایی‌های خود را در این تیم انگلیسی ثابت کند.

بعد از جدایی بالوتلی میلان هنوز نتوانسته است جانشینی شایسته برای او پیدا کند. اینزاگی درباره این سوال که دوست دارد چه بازیکنی جانشین بالوتلی شود اینگونه پاسخ داد: باشگاه به خوبی می داند که من در بازار جابجایی چه بازیکنی را می خواهم با این حال این وظیفه را دارم که بازیکنانی را که در اختیار دارم به خوبی تمرین دهم و آنها را آماده کنم. براین باورم که تیم خوبی درست کرده ام که کاملا آماده بازی و رقابت است. اگر بازیکنی را جذب کنیم باید در بهترین شرایط باشد و کار ما برای آماده کردن او سخت نباشد.

اینزاگی درباره منز بازیکن جدید تیمش گفت: منز بازیکن بسیار شایسته ای است. او می تواند در سه پست بازی کند. این بازیکن خرید بسیار خوبی برای میلان بود و بدون شک می تواند به ما کمک کند.

هرچند اینزاگی اسم از بازیکنی خاص برای جانشینی بالوتلی نبرد اما رسانه های ایتالیایی از دامیائو، نگردو،فرناندو تورس و رادامل فالکائو به عنوان جانشین های بالوتلی یاد کرده اند.

گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان هم به نظر می رسد از جدایی بالوتلی خوشحال است. او گفت: جدایی ماریو در درجه نخست به سود میلان است بعد لیورپول. من در جلسه ای که با اینزاگی داشتم همه احتمالات را بررسی کردم و به نتایج خوبی رسیدیم. جذب یک مهاجم خوب اولویت نخست ما است. باید جانشینی شایسته برای بالوتلی پیدا کنیم تا تیم در خط حمله به مشکلی نخورد.


ویدیو : اینزاگی: جدایی بالوتلی به سود ما شد