«اینجا آسمان ابریست» به شبکه 3 می‌آید : « اینجا آسمان ابریست» به شبکه 3 می‌آید فیلم ...



شبکه 3 , پخش زنده شبکه 3 , شبکه ورزش

« اینجا آسمان ابریست» به شبکه 3 می‌آید

فیلم تلویزیونی « اینجا آسمان ابریست» به کارگردانی مهدی گلستانه وتهیه کنندگی محمد علی تفکر جمعه 10 آبان ساعت 19:00 به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

تله فیلم « اینجا آسمان ابریست» کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه است که توسط ناصر مولوی وردنجانی نگاشته شده و بازیگرانی چون شهرام قائدی ،الیکا عبدالرزاق ، فقیه سلطانی و محمد رضا هدایتی در آن نقش آفرینی می کنند.

 

پخش زنده شبکه سه , شبکه خبر , شبکه نسیم

 

این فیلم داستان زندگی سیما و نادر را روایت می کند که سال هاست ازدواج کرده اند اما صاحب فرزند نشده اند. درست روزی که قصد رفتن به مشهد را داشتند همسر دوست مرحومش که یک خانم هندی است برای انجام مراسم سالگرد فوت همسر مرحومش به تهران می آید و از نادر می خواهد که او را به شمال ببرد .

 

پخش زنده شبکه ورزش , شبکه نمایش , بازاریابی شبکه ای

 

نادر هم به ناچار و برخلاف میل همسرش، سفر خود را کنسل می کند و سیما هم با ناراحتی و به اجبار همراه آنها به شمال می رود. در بین راه آنها متوجه می شوند که ریچی سرطان خون دارد و ...

 

شبکه اجتماعی , شبکه سه , شبکه سفر

 

این فیلم تلویزیونی پنجشنبه 16آبان ساعت 10:00 از شبکه سه سیما باز پخش می شود.
سایر عوامل این اثر از این قرارند:مجری طرح و جانشین تهیه:سید امید حسینی،مدیر تصویر برداری:محمد رسولی،مدیرصدابرداری:فرهادامامی،گریم:شهرام خلج، طراح صحنه:مهناز غنی،مدیر تولید:فریبا سادات خلیلی،مدیر تدارکات:علی بابوند،مدیر روابط عمومی :لیلا سادات مرکبی ، موسیقی:امید رییش دانا ،صداگذار:احسان اجتهادی،تدوین:رضا مطهری
منبع:inn.ir


ویدیو : «اینجا آسمان ابریست» به شبکه 3 می‌آید