اینترپل در جستجوی جانی هرزه‌نگار كانادایی :   اینترپل در جستجوی جانی هرزه‌نگار ...



نگار جواهریان , نگار عابدی , جانی دپ

 

اینترپل در جستجوی جانی هرزه‌نگار كانادایی

پلیس كانادا از شناسایی هویت مرد جوانی كه تصاویر مثله‌كردن او در یك فیلم ویدئویی منتشر و اعضای بدنش برای چند حزب مهم سیاسی در كانادا پست شده بود، خبرداد.

ایسنا:  پلیس كانادا اعلام كرد: مقتول، یك دانشجوی چینی بود. در حال حاضر مقامات پلیس فرانسه در جستجوی مظنون این جنایت وحشتناك هستند كه یك هنرپیشه هرزه‌نگار كانادایی است.

«یان لافرنیز»، فرمانده پلیس مونترال با بیان اینكه قربانی یك جوان 33 ساله چینی به نام «جیون لین» بود افزود: ‌این دانشجوی چینی قبل از مرگش با «لوكا روكو مگنوتا»، قاتل و هرزه‌نگار كانادایی كه در حال حاضر از سوی اینترپل تحت تعقیب است، قرار ملاقات داشته است.

شبكه خبری ان‌بی‌سی در گزارشی در این باره آورده است، یك افسر ارشد پلیس فرانسه اظهار داشت كه اطمینان دارد «مگنوتا» هم‌اكنون در فرانسه است. یك افسر پلیس دیگر فرانسه نیز دراین‌باره گفت: به نظر می رسد قاتل، قبل از فاش‌شدن این جنایت یعنی در تعطیلات آخر هفته گذشته از مونترال به پاریس گریخته است.

پلیس كانادا احتمال می‌‌دهد فیلم ویدئویی را كه در تحقیقاتش بدست آورده، تصاویر ضبط شده از این جنایت وحشیانه است. در این فیلم كه روی اینترنت قرار گرفته نشان داده شده كه مردی با كلنگ به جان قربانی خود افتاده و گلوی او را می‌برد و سپس اعضای بدنش را از هم جدا می‌كند. قاتل تصاویر مستهجنی از جسد قربانی گرفته است.

به گفته ماموران پلیس، «ماگنوتا» با اسامی دیگری چون «اریك كلینتون نیومن» و «ولادیمیر رومانوف» نیز شناسایی شده است./ایسنا


ویدیو : اینترپل در جستجوی جانی هرزه‌نگار كانادایی