اینترنت در بخش هایی از ایران مختل شد : وی آماری از تعداد مشترکانی که ارتباط ...


وی آماری از تعداد مشترکانی که ارتباط اینترنتشان قطع شده است ارائه نداد و تاکید کرد این اختلال تنها مربوط به مشترکان شرکت مخابرات نیست. شبكه‌های اینترنت كشور در بخشی از تهران، شهرهای اراك، قم و شیراز دچار اختلال شده و كاربران را با مشكلاتی مواجه كرده است.

یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت با تایید بروز مشکل فنی در بخشی از ارتباطات اینترنت کشور اعلام کرد که اختلال به وجود آمده تا 2 ساعت آینده حل خواهد شد.

ارتباط اینترنت پرسرعت 137 هزار مشترک مخابرات استان تهران و کاربران برخی شهرهای کشور از صبح امروز دوشنبه قطع شده است.

محمدرضا فرنقی زاد با تایید اینکه مشکل فنی مربوط به نقص در یکی از روترهای شرکت ارتباطات زیرساخت است اظهار داشت: این نقص فنی باعث بروز اختلال در ارتباط اینترنت برخی مشترکان در شهرهای تهران، شیراز، قم و اراک شده است.
 
وی با بیان اینکه بخش فنی شرکت ارتباطات زیرساخت در حال رفع مشکل فنی هستند ادامه داد: پیش بینی می شود این مشکل ظرف دو ساعت آینده حل شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید براینکه قطعی کامل در هیچ کجای شبکه وجود ندارد افزود: به دلیل این نقص فنی شبکه اینترنت دجار اختلال و کندی شده است اما قطعی کامل شبکه گزارش نشده است.
 
وی آماری از تعداد مشترکانی که ارتباط اینترنتشان قطع شده است ارائه نداد و تاکید کرد این اختلال تنها مربوط به مشترکان شرکت مخابرات نیست.
 
برغم آنکه مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید دارد که قطعی کامل در شبکه گزارش نشده است اما بررسی ها نشان می دهد که ارتباط بسیاری از مشترکان به طور کامل قطع شده است.

منبع: مهر


ویدیو : اینترنت در بخش هایی از ایران مختل شد