ایستگاه شارژ فیش بون + عکس : ایستگاه شارژ فیش‌بون دارای پنج شیار سفارشی است ...



ایستگاه شارژ فیش‌بون دارای پنج شیار سفارشی است که هر یک اندازه ای متفاوت دارند تا پنج دستگاه قابل حمل در آنها قرار بگیرند.

با پیشرفت فناوری دستگاه های قابل حمل بیشتری توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند و نیاز به پریز برق برای شارژ این دستگاه نیز رو به افزایش است. تعداد دستگاه های قابل حمل بیشتر به معنای کابل های بیشتر برای شارژ این دستگاه ها است که می تواند به هم ریختگی میز کار یا اتاق شما را به همراه داشته باشد. اما ایستگاه شارژ فیش‌بون برطرف کردن این مشکل را هدف قرار داده است.

شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , ایستگاه


فیش‌بون یک ایستگاه شارژ کاربردی و نیرومند است که از ابعادی برابر با 10 × 13.4 سانتیمتر و 249 گرم وزن سود می برد. همان گونه که از تصاویر مشخص این ایستگاه شارژ با الهام از اسکلت ماهی طراحی شده و ظاهری منحصر به فرد و کاربردی دارد. رنگ سیاه مات و اندازه جمع و جور موجب می شود تا به راحتی فیش‌بون را روی میز یا هر جای دیگری قرار دهید.

شارژ همراه اول , خرید شارژ همراه اول , شارژ مستقیم ایرانسل


ایستگاه شارژ فیش‌بون دارای پنج شیار سفارشی است که هر یک اندازه ای متفاوت دارند تا پنج دستگاه قابل حمل در آنها قرار بگیرند. بدنه این ایستگاه شارژ همانند یک سازمان دهنده خوب برای کابل های دستگاه ها هنگام شارژ عمل می کند.

ایستگاه شارژ فیش‌بون به پنج درگاه یواس‌بی مجهز شده و بیشینه قدرت خروجی آن برابر با 6.8 آمپر است که می تواند پنج دستگاه را شارژ کند. فیش‌بون ایستگاه شارژی هوشمند است و به طور خودکار خروجی نیرو را بر اساس نیازهای شارژ هر دستگاه شناسایی و تنظیم می کند.

خرید شارژ , شارژ مستقیم همراه اول , شارژ


پیش خرید ایستگاه شارژ فیش‌بون به قیمت 29 دلار در وب سایت کیک استارتر امکان پذیر است و عرضه آن برای دسامبر 2015 برنامه ریزی شده است.

 

اخبار علمی - عصرایران


ویدیو : ایستگاه شارژ فیش بون + عکس