ایران روزانه 100 میلیون دلار به جیب می زند :   آگهی تبلیغاتی عجیب در آمریکا ...






قیمت دلار در ایران , دلار استرالیا به پول ایران , قیمت دلار در بازار ایران

 

آگهی تبلیغاتی عجیب در آمریکا : ایران روزانه 100 میلیون دلار به جیب می زند

در بخشی از این آگهی ژنرال بازنشسته " استیون اندرسون " مشاور سابق ژنرال پترائوس در عراق می گوید : نیروهای آمریکایی هم اینک به دلیل نیاز ایالات متحده به سوخت های فسیلی قربانی می شوند .

شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا که مواضعی نزدیک به محافظه کاران دارد از پخش یک آکهی تلویزیونی سازمان چپگرای " وت وتس " که خود را صدای آمریکایی های میهن پرست قرن بیست و یکم می خواند ، سر باز زد .

به گزارش عصر ایران و به نقل از وب سایت خبری " پولیتیکو " محور اصلی این آگهی تلویزیونی که با نام " سوخت " به روی آنتن رفته است انتقاد از روند مصرف سوخت های فسیلی در آمریکا و پیوند دادن جنگ های این کشور در عراق و افغانستان به اشتهای سیری ناپذیر آمریکا برای تسلط بر منابع نفتی جهان است .

در بخشی از این آگهی ژنرال بازنشسته " استیون اندرسون " مشاور سابق ژنرال پترائوس در عراق می گوید : نیروهای آمریکایی هم اینک به دلیل نیاز ایالات متحده به سوخت های فسیلی قربانی می شوند .

اما نکته دیگر این آگهی ، مطرح کردن یک ادعای بی سند علیه ایران است . در بخشی از این آگهی این ادعا مطرح می شود که هم اینک ایران به دلیل ساختار ایجاد شده ( از سوی آمریکا ) تنها از محل نقل و انتقال نفت و سوخت در مناطق جنگی آمریکا ( در خاورمیانه ) روزانه مبلغ 100 میلیون دلار به جیب می زند ".

دایان برندی معاون حقوقی و تجاری شبکه فاکس نیوز درباره عدم پخش این آکهی به روزنامه واشنگتن پست آمریکا ، می گوید : ما از همه آگهی دهندگان می خواهیم که درباره ادعاهای مطرح شده در آگهی شان به ما مدارک مستند بدهند و در این آگهی هم ادعایی درباره ایران مطرح شده که ما از سفارش دهندگان آن خواستیم این ادعا را ثابت کنند ولی آنها مدارک و شواهدی برای اثبات این ادعا به ما ارایه نکردند.

گفتنی است که بر اساس ادعای مضحک این آگهی هم اینک ایران باید سالانه حدود 37 میلیارد دلار فقط از محل " ترانسپورت = نقل و انتقال" نفت در منطقه در آمد داشته باشد و هر عقل سلیمی می داند که این رقم ادعایی چقدر مضحک و بی اساس است .

این آگهی هم اینک از شبکه های " سی ان ان " و "ام اس ان بی سی " آمریکا در حال پخش است ..../تحلیل:عصرایران

 


ویدیو : ایران روزانه 100 میلیون دلار به جیب می زند