ایران خودرو محصولات بنز را عرضه می‌کند : مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در ...


مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از عرضه كامیون شش تن آرنا در آینده نزدیك به بازار خبر داد كه این محصول هم‌اكنون در حال طی مراحل آزمون‌های كیفی خود است. ایکو پرس: مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از عرضه كامیون شش تن آرنا در آینده نزدیك به بازار خبر داد كه این محصول هم‌اكنون در حال طی مراحل آزمون‌های كیفی خود است.     

غلامرضا رزازی همچنین در ادامه با اشاره به مذاكرات انجام شده با شركت مرسدس بنز از عرضه نسل جدید كامیون كشنده اكتروس در سال آینده به بازار و حضور ان در نمایشگاه‌های اتی این شركت خبر داد.

وی در خصوص مراحل مذاكرات این شركت با مرسدس بنز نیز خاطرنشان ساخت كه روابط ما با این شركت به سرعت در حال بهبود و پیشرفت است و در آینده نزدیک شاهد ورود چند محصول جدید از این شرکت به سبد محصولات ایران خودرو دیزل خواهیم بود.

مدیرعامل شركت ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای  استفاده از فناوری و دانش فنی روز شركت مرسدس بنز در محصولات شركت ایران خودرو دیزل از توافق صورت گرفته برای استفاده از موتور جدید سری 900 مرسدس بنز بر روی كامیونت آرنا خبر داد كه هم‌اكنون این محصول در حال طی مراحل آزمون كیفی خود است.

وی افزود: موتور جدید سری 900 مرسدس بنز كه از توان واستاندارد بالاتری نسبت به موتورهای موجود  برخوردار است،  قرار است در شرکت ایدم به تولید رسیده و در مینی‌بوس آرین نیز جایگزین موتور فعلی شود.

غلامرضا رزازی همچنین از طراحی مینی‌بوس هفت متری دو در جدید با ظرفیت بیشتر مسافر خبر داد و تاكید كرد كه اتوبوس شهری 12 متری و 18 متری طراحی شده توسط كارشناسان شركت ایران خودرو دیزل هم‌اكنون نمونه‌سازی شده و در مرحله آزمون است.

وی افزود: دولت بكارگیری تولید 17 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز را در خطوط اتوبوسرانی كشور در دست اجرا دارد و قرار است موتور جدید سری 936 مرسدس بنز که پایه گاز‌سوز است بر روی این اتوبوس‌ها نصب شود که تا دو ماه آینده آزمون‌های آن انجام خواهد شد.


ویدیو : ایران خودرو محصولات بنز را عرضه می‌کند