ایرانِ زیبای ما (33) : حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های ...


حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های طبیعی، تاریخی و انسانی کشورهای مختلف برخورد داشته اید و از تماشای آن ها لذت برده اید، و حتماً حین تماشای آن گالری ها این سوال از ذهنتان عبور کرد که "ایران خودمان چه کم از این کشور ها دارد؟ پادشا: حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های طبیعی، تاریخی و انسانی کشورهای مختلف برخورد داشته اید و از تماشای آن ها لذت برده اید، و حتماً حین تماشای آن گالری ها این سوال از ذهنتان عبور کرد که "ایران خودمان چه کم از این کشور ها دارد؟"

ما برای پاسخ دادن به این سوال و تحقق این جمله شروع به گرد آوری سری مطالب جدیدی در مجله اینترنتی پادشا کرده ایم، مطلبی که فقط شامل زیبایی های ایران زیبای ما می‌شود، از زیبایی های طبیعی کشور چهار فصل‌مان گرفته تا بناهای تاریخی و مذهبی و سایر زیبایی های قابل لمس کشورمان.

شما نیز میتوانید ما را در گرد آوری این مطلب کمک کنید، در هر کجای این سرزمین زیبا هستید، از شمال سرسبز گرفته تا جنوبِ زیبا، از چابهار تا بازرگان، از خرمشهر تا سرخس، هر کجا که هستید دوربین یا گوشی تان را وسیله ای برای ثبت این زیبایی ها کنید و زیبایی های شهر و روستای خود را برای ما بفرستید.

مثل همیشه منتظر نظرات سازنده شما عزیزان هستیم.

*****
 عکسی تاریخی و دیدنی از کلیسای سهرول در استان آذربایجان شرقی. کلیسای سهرول بر روى تپه اى در مجاور روستای ارمنی نشین سهرول از توابع شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقى واقع شده است.

ارایش زیبای , فونت های زیبای فارسی , جملات زیبای انگلیسی



 غروب زیباىِ تالاب لنگور درشهرستان بابل واقع در استان مازندران. این آبندان با مساحتی در حدود ۷۰۰ هکتار یکی از بزرگترین آبندان های استان مازندران است. از این آبندان به عنوان منبع ذخیره آب جهت استفاده در صنعت کشاورزی استفاده می شود.

البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی , زنان زیبای لبنانی , طبیعت زیبای ایران



عکسی هنری از باغ شاهزاده ماهان در حوالی شهر کرمان. باغ شاهزاده ماهان، یکی از باغ‌‌های تاریخی ایران است. این باغ  مربوط به اواخر دوریه قاجاریه و از میراث جهانى یونسكو به شمار می رود.

کتاب باورهای زیبای یک مرد ثروتمند , اشعار زیبای مولانا , دانلود فونت های زیبای فارسی



 نمای داخلی با نقش نماهای تاریخیِ دوره قاجاریه ی حمام حاج آقا تراب در شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان. این اثر به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

متن زیبای صبح بخیر , دانلود فونت زیبای فارسی , مناطق زیبای ایران



 طبیعت خیره کننده و بکر با انعکاس توده های ابریِ زیبا در دریای زلالِ شهرستان على آباد در استان گلستان.

متن زیبای عاشقانه , باورهای زیبای یک مرد ثروتمند , تصاویر زیبای جهان



 طبیعت حیرت آور شهر دهدز در شرق استان خوزستان.  دهدز شهری است از شهرهای شهرستان ایذه که در شرق استان خوزستان واقع شده است. شهر دهدز دارای آب و هوای بسیار معتدلی می باشد که جاذبه های گردشگری طبیعی فراوانی از جمله کوهستان و رودخانه و باغات زیبائی دارد. هم چنین مردم این شهر همگی بختیاری هستند.

جملات زیبای بزرگان , دختران زیبای ایرانی , اندام درشت و زیبای این دختر حیرت آور است



 منظره پوشیده از برف و رویایی سد نمرود در شهرستان فیروزکوه در استان تهران.

زنان زیبای افغان , جملات زیبای عاشقانه , زیبای



 نمایی جالب توجه و باشکوه از دهانه ی غار ایوب بزرگترین غار آذرین در همسایگی شهر دهج در استان کرمان. غار ایوب یكى از بزرگترین دهانه هاى غار در جهان می باشد. هم چنین این غار در گذشته محل سکونت بوده است که حتی آثار دوره اشکانی به راحتی در این غار دیده می‌شود.

بازیگران زیبای هالیوود , مدل لباس زیبای ادل در جشنواره گلاستونبری 2016 , خانه زیبای من



 عکسی شگفت انگیز از کویر و بیابان بافق (درانجیر) در استان یزد. کویر درانجیر نام کویری در نزدیکی شهر بافق در استان یزد است. کویر بافق در فرورفتگی مشرق یزد که در واقع فرورفتگی اصلی کویر یزد می‌باشد قرار گرفته است. رودخانه‌های اصلی این کویر به بخش جنوبی وارد شده و مخروط افکنه‌های حاشیه‌ای و معمولاً سفید رنگ اطراف این کویر نشان دهنده شوری قابل توجه زمینهای اطراف این کویر می‌باشد.

غارهای زیبای جهان آپوراک , مدل های بسیار زیبای دکوراسیون داخلی منزل , رقص های زیبای عروسی ایرانی



 منظره فوق العاده زیبا و خیال انگیزِ شهر ناغان در مسیر جاده شهرکرد- اهواز در استان چهارمحال وبختیاری. ناغان شهری در شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. شهر ناغان به باغ‌های انگور و گردوی آن معروف است و مردم این شهر عمدتاً از راه باغداری و کشاورزی گذران زندگی می‌کنند.

آبشارهای زیبای ایران , شعر زیبای محرمی , اشعار زیبای سهراب سپهری



مزرعه پوشیده از گل هاى آفتابگردان در شهر بُرازجان دراستان بوشهر. شهر بُرازجان مرکز شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر در کشور ایران است. بُرازجان دومین شهر بزرگ استان بوشهر از نظر جمعیت است. هم چنین اطراف بُرازجان می‌توان مناظر زیبایی از نخلستان‌ها را شاهد بود. این نخلستان‌ها متراکم ترین نخلستان‌های کشورند. همچنین دژ بُرازجان بزرگ ترین بنای تاریخی استان بوشهر است.

جاده های زیبای دنیا , پستانهای زیبای زنان , مناطق زیبای جهان



طبیعت بکر و سرسبز و دلنشینِ استان ایلام از شهرهای غربی ایران. شهر ایلام بعد از شهر های کرمانشاه و سنندج سومین مرکز جامعه ی کرد در ایران است.

جملات زیبای پاییزی , عکس های طبیعت زیبای تگزاس آمریکا , شعر زیبای کودکانه



 نمایی هوایی از روستای پوشیده از درختان و گیاهان سرسبز همراه با جاده ی باریک و پیچ در پیچ آن تا مسیر کوه های مه گرفته ی روستای فیل بند در شهرستان بابل واقع در استان مازندران. فیل‌بند روستایی از توابع بخش بندپی غربی شهرستان بابل در استان مازندران ایران است.

کدام آبشار معروف به عروس زیبای آبشارهای ایران است ؟ , البوم تصاویر زیبای اتش نشان , متن زیبای سلام به دوست



 تصویری هنری و قاب گرفته شده ی ماه از کاخ دروازه کشورها، کاخ دروازه ملل در استان فارس. کاخ دروازه کشورها، کاخ دروازه ملل،کاخ انتظار، کاخ دالان انتظار و یا کاخ خشایارشا، از کاخ های تخت جمشید بوده است که در کنار پلکان ورودی و در کل در شمال غربی این ارگ پادشاهی جای گرفته است.

البوم تصاویر زیبای سلمان خان , شعارهای زیبای تبلیغاتی , انیمیشن زیبای borrowed time



 دشت لاله های رویایی و باصفای روستای قوردانلو در استان خراسان شمالی. طبیعت زیبای روستای قوردانلو، از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی است.

طرح های زیبای ناخن , جملات زیبای بیمه ای , جملات زیبای کتاب صد سال تنهایی


ویدیو : ایرانِ زیبای ما (33)