ایده های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی : اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را ...



اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را برای زیبایی و تزئین فضاهای عمومی تر مثل نشیمن و اتاق خواب قرار می دهیم و فضاهای خصوصی تر خود را از یاد می بریم، هیچ قاعده و قانونی نیست که فضای خصوصی تر مثل سرویس های بهداشتی را نباید تزئین کرد! چه اشکالی دارد که این فضاها را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزئین کنیم!

 

ایده هایی برای منحصربفرد کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی , ایده های جالب برای تولد همسر , ایده های جالب برای کسب و کار

کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید


برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا نیاز نیست کار سختی انجام دهید کافی است کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید و از دو بافت متفاوت برای دیوارهای خود استفاده کنید، با تغییر رنگ و بافت کاشی ها می توانید فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت همیشگی خارج کنید.

 

ایده های جالب برای روزعروسی , ایده جالب برای جمه کردن کیف ها , راهکارهایی برای از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی

برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید


برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید، یک گلدان ، شمع های معطر، عود و یا حتی شیشه های زیبای عطر هایتان همگی می توانند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهند.

 

ایده های جالب برای سورپرایز کردن , کمد برای سرویس بهداشتی , ایده های جالب برای روز افتتاحیه فروشگاه

در طراحی فضای داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد


شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد اما باید بگویم در طراحی فضای داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد! خودتان را محدود به قواعد نا نوشته ی دکوراسیون داخلی نکنید، از سنگ های آنتیک برای جلوه ی بیشتر دیوار پشت رو شوی خود استفاده کنید، یک گلدان، دو قاب عکس می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهد، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

 

ایده جالب برای تزیین تخم مرغ , ترکیب رنگ سرویس بهداشتی برای عروس , مدل های شیک دکوراسیون برای سرویس بهداشتی

یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد


اگر در سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد، این نردبان می تواند جای حوله های دستی شما باشد.

 

ایده های جالب برای جشن تولد , ایده های جالب برای جشن تولد دختران 10 ساله , برای از بین بردن بوی بد سرویس بهداشتی چه کنیم؟

آینه ها و دیوار کوب های خود هماهنگ انتخاب کنید


آینه ها و دیوار کوب های خود هماهنگ انتخاب کنید، به سادگی می توانید با انتخاب یک آینه و دیوار کوب مناسب فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت ساده ی همیشگی خارج کنید. در انتخاب آینه های خود نیز دقت کنید از آینه های قاب دار استفاده کنید و همیشه آن ها تمیز نگه دارید.

 

ایده هایی جالب برای سفره آرایی شب یلدا , ایده جالب برای سرو تخم مرغ , ایده های جالب برای تولد شوهر

رخت آویز حمام خود را از حالت همیشگی خارج کنید


رخت آویز حمام خود را از حالت همیشگی خارج کنید، به سادگی می توانید با یک استیکر با مزه چند هنگر ساده یک رخت آویز بی نظیر  و مقرون به صرفه داشته باشید،حتی اگر دست به هنر هستید می توانید طرح مورد نظر را خودتان روی دیوارتان بکشید و لذت ببرید!

 

انواع سرامیک برای سرویس بهداشتی , ایده های جالب برای سالگرد ازدواج , چه شیرالاتی برای سرویس بهداشتی مناسب است

با یک صندلی قدیمی جای حوله بسازید!


با یک صندلی قدیمی جای حوله بسازید! یک ایده ی بی نظیر برای شما استفاده از همین عناصر کوچک است، پشتی یک صندلی قدیمی را جدا کنید و آن را رنگ بزنید حتی می توانید از هنر دکوپاژ یا پتینه نیز برای این منظور استفاده کنید و آن را یک شلف وصل کنید و به دیوار بکوبید، و یک جا حوله ای متفاوت خودتان بسازید!

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو : ایده های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی