ایده های بازاریابی دیوانه وار: آیا آن‌ها واقعا جواب دادند؟ : آن گروه از ایده‌های ...


آن گروه از ایده‌های بازاریابی كه در زیر به اشتراك گذاشته شده‌اند، شاید برای شما دیوانه‌وار به نظر رسیده یا جرقه ایده‌ای وحشیانه را در ذهنتان بزنند. اما یك چیز حقیقت دارد كه بیرون رفتن از گود، امكان تفكر خارج از معمول را برای شما به وجود خواهد آورد. ام بی ای نیوز: توانایی تفكر خارج از مرزهای موجود برای آن دسته از تیم‌های بازاریابی كه خواستار جلب توجه مصرف‌كنندگان و ایجاد تحول در فروش هستند، اهمیت دارد اما چه وقت خلاقیت از مرز جنون عبور می‌كند؟ استراتژی‌های مفید برای یك شركت می‌توانند برای دیگری شكست به بار بیاورند. شما باید شناخت كافی از مشتری، پایگاه مشتریان و نقش مفید خود در آینده شركت را پیدا كنید.

وقتی واقعا توانستید از بیرون به این جامعه نگاه كنید، دور ماندن از تكنیك‌های بازاریابی مرسوم و استفاده از یك روش جذاب‌تر ضرورت دارد. آن گروه از ایده‌های بازاریابی كه در زیر به اشتراك گذاشته شده‌اند، شاید برای شما دیوانه‌وار به نظر رسیده یا جرقه ایده‌ای وحشیانه را در ذهنتان بزنند. اما یك چیز حقیقت دارد كه بیرون رفتن از گود، امكان تفكر خارج از معمول را برای شما به وجود خواهد آورد.

گردش جالب شبانه در موزه


ایده های بازاریابی , ایده های بازاریابی اینترنتی , ایده های بازاریابی پزشکان

فیلم "یك شب در موزه" داستان یك نیروی امنیتی شیفت شب و حوادث پیش روی او وقتی هر شب مجسمه‌های موزه زنده می شوند را بیان می‌كند. در فیلم "یك ماه در موزه"، موزه‌ای در شیكاگو رقابتی با هدف افزایش پشتیبانی از افرادی با طیف سنی 20 تا 40 ساله برگزار كرد. شركت‌كنندگان از همه جای جهان آمده و مقالات ویدیویی یا مكتوب را به همراه داشتند. جایزه‌ای كه همه برای به دست آوردنش تلاش می‌كردند، فرصت زندگی در موزه به مدت یك ماه بود.

یك شگفتی بین راه

 100 ایده بازاریابی برای یک کسب و کار , ایده‌های بازاریابی  , ایده‌های بازاریابی برای آرایشگاه ها

عنصر حیرت و شگفتی می‌تواند راهی موثر برای جلب توجه افراد به شمار رود. فردی متعجب را تصور كنید كه با پایان یافتن بستنی متوجه می‌شود كه چوب آن در واقع یك مسواك است! این كار را یك شركت تولیدكننده مسواك برای افزایش آگاهی درباره بهداشت دندان انجام داد.

استفاده از كمی عنصر شوك و حیرت


ایده های بازاریابی برای آرایشگاه ها , 64 ایده های بازاریابی , جواب دادند

در تلاش برای بالا بردن شناخت درباره آثار گرم شدن زمین، یك سازمان چند جلیقه نجات را زیر نیمكت‌های پارك قرار داده و تعدادی قایق نجات را از آسمان خراش‌ها آویزان كرد. نكته این بود كه در صورت تداوم شرایط موجود، شهرها سیلاب‌های شدیدی را تجربه خواهند كرد. این كمپین با كمك عنصر شوك، توجه افراد را به سوی خود جلب كرد.

به چالش كشیدن رقیب


64 ایده های بازاریابی خلاق برای افزایش کسب و کار شما , 5 ایده بزرگ بازاریابی موفق , 5 ایده بزرگ بازاریابی موفق بازده

اگر خود را بسیار موفق در حرفه‌‌تان می‌دانید، می‌توانید با راه‌اندازی یك رقابت، دیگران را به چالش كشیده و توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب كنید. این همان كاری است كه یك شركت خودروساز انجام داده است. یك شركت كوچك در لندن پایگاه مشتریانش را در آمریكا با تكنیك‌های خارج از معمول به شكل موفقیت‌آمیزی توسعه داد. برای دستیابی به موفقیت بیشتر، آن‌ها از پورشه خواستند تا با خودروهای این شركت مسابقه دهد. عدم شركت پورشه در مسابقه، این شركت خودروساز را پیروز میدان كرد.

آن دسته از ایده‌های خارح از معمول را انتخاب كنید كه به كارتان می‌آیند


هدف از بازاریابی جلب توجه مصرف‌كنندگان، دور كردن آن‌ها از رقابت و تحول در فروش است. وقتی نمی‌خواهید كه فشارهای بازاریابی دیوانه‌وار، جایی همیشگی در روش های شما داشته باشند، گهگاه استفاده از آن‌ها پر ثمر خواهد بود.

تعادل در كار، شامل تكنیك‌های بازاریابی آزموده شده و صحیح نیز می‌شود. در همین حال باید برنامه خود را با جلب توجه‌های گاه و بیگاه تكمیل كنید. برنامه بازاریابی دیوانه‌وار خود را توجه به ویژگی‌های جمعیتی مشتریان در ذهن تدوین كرده و در نتیجه جلوی قربانی شدن مخاطبان در طول این فرایند را بگیرید. هدف نهایی یك طرح بازاریابی وحشیانه مشابه با هدف هر آگهی تبلیغاتی است. نیت جلب توجه مشتریان بالقوه و هدایت آن‌ها به سوی خرید کالا یا خدمت ارائه داده شده از سوی شركت است.


ویدیو : ایده های بازاریابی دیوانه وار: آیا آن‌ها واقعا جواب دادند؟