ایده هایی جذاب برای تغییر دکوراسیون دیوار : هنگامی که به جست و جوی راه حل های ...



هنگامی که به جست و جوی راه حل های خلاق برای هنر دیواری هستید، خارج از چارچوب فکر کنید و به جای آن از گنج های دست دوم زیبا و بی نظیر استفاده کنید.

نشانه های قدیمی
نشانه های قدیمی، مثل این نشانۀ تختۀ چندلا از یک شرکت تولید کنندۀ قدیمی، آغازکنندۀ مکالمۀ جالبی در هر اطاقی خواهد بود. رنگ کنده شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و ترکیب رنگ قهوه ای مایل به زرد، به این اطاق یک حس قدیمی و شیک می دهد. نشانه های قدیمی را در شرکت های محلی جست و جو کنید.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , ایده های جذاب برای دکوراسیون خانه


از عکس های خانوادگی استفاده کنید
سراسر یک پلکان خالی را به نمایشگاهی از عکس های خانوادگی ارزشمند تبدیل کنید. عکس ها را به رنگ سیاه و سفید یا قهوه ای مایل به سرخ تیره چاپ کنید تا احساسی قدیمی تر به آنها بدهید. از سایزهای تصویر متنوع استفاده کنید و آنها را داخل فرم های زنگ زده یا آنتیک به نمایش بگذارید.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی , ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , ایده هایی برای دکوراسیون منزل


تماشای پرندگان
تصاویر چاپ شدۀ کلاسیک از پرندگان زیبندۀ هر اطاقی است. از صفحات یک کتاب قدیمی برای یک چشم انداز واقعی استفاده کنید. برای ایجاد یک نمایش کامل، تصاویری را انتخاب کنید که حداقل یک سایه رنگ مشترک داشته باشند. پشت تصاویر را با بریده های روزنامه یا حصیر بپوشانید و آنها را در چارچوبی با گوشۀ بریده قرار دهید.

 

ایده هایی برای منحصربفرد کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی , ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار


جذبۀ معماری
پنجره های قدیمی را که در انبار افتاده اند به عنوان هنر دیواری دوباره استفاده کنید و به جای یک قطعۀ درخشان و جالب روی دیوار آویزان کنید. رنگ پوسته شده به حس قدیمی آینه ای که از یک انباری هلندی نجات یافته است، می افزاید .

 

ایده هایی برای هدیه , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک

هنر دیواری دوخته شده
الگوهای خیاطی با کوک ضربدری را به نمایشگاه دیواری بی نظیر و بی تکلفی تبدیل کنید. بعضی از آنها را روی قفسه های سیار قرار دهید و تعدادی را روی دیوار آویزان کنید. فرم های مشابهی برای الگوهای خیاطی استفاده کنید تا یک نمایشگاه متحد الشکل ایجاد شود. 

 

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای تزیینات کریسمس


پنجره های کرکره ای اوراق شده
حسی از تاریخ را به هر فضایی با استفاده از لوازم قدیمی ساختمان به شکلی جدید اضافه کنید. پنجره های کرکره ای اوراق شده بهترین روش برای اضافه کردن ساختار و جذابیت به دیوار است. پنجره های کرکره ای بزرگ را پشت قسمتی از مبلمان یا کنار دیوار تکیه دهید.

ایده هایی برای طراحی آلاچیق , ایده های جذاب برای روابط زناشویی , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران


آنتیک های ساحلی
گنج های ساحلی خود را در یک ویترین آویخته از دیوار محافظت کنید تا به تعطیلات خود به طور منظم در طول سال اهمیت دهید. برای پیش زمینه، از تکه ای کاغذ دیواری قدیمی استفاده کنید. سپس اسب های دریایی، و تخم حشرات را به کاغذ بچسبانید و جعبه را سوار کنید.

 

ایده هایی برای استفاده از لباس های جین , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای کسب


ایجاد یک گالری گردان
یافته های قدیمی خود را با ساختن یک گالری گردان با روشی بی نظیر به نمایش بگذارید. با آویزان کردن تصویرهای قدیمی مثل این عکس های سگ قدیمی، در طول یک صفحه نمایش تاشو، شما می توانید نمایشگاه خود را بدون سوراخ کردن دیوار تغییر دهید. همچنین یک صفحه نمایش تاشو راهی هوشمندانه برای تقسیم اطاق یا پنهان کردن انباری است.

 

ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی , ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها , ایده هایی برای کسب و کار خانگی


علاقه مند به عکاسی
سبک روستایی وپشت دری های قدیمی در کنار هم طبیعی هستند. سعی کنید پشت دری ها را افقی آویزان کنید تا عکس ها، کارت پستال ها، نامه ها، و بریده های روزنامه ها و مجلات را به نمایش بگذارید. اگر سالها نقاشی و فرسایش مانع سفت بسته شدن پنجره های کرکره ای شما برای نگاه داشتن کاغذها می شوند، از تکۀ کوچکی نوار چسب چوب دوقلو برای نگاه داشتن اقلام سرجای خود استفاده کنید.

 

ایده جذاب برای هدیه شرکتی , ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت , ایده هایی برای تولد کودک


قاب های بشقابی
قاب های تزئینی سقف به عنوان قابی برای این بشقاب های چینی نقاشی شدۀ زیبا عمل می کند. وسایل مرکب، که به آسانی در سایزهای متنوعی یافت می شوند، برای خوش نما کردن بشقاب های سقفی چهلچراغی طراحی شده اند. وسایل تزئینی چینی را در حراجی ها پیدا کنید، بشقاب ها را به مرکز قاب های تزئینی بچسبانید و آن را روی دیوار آویزان کنید. برای اطمینان از اینکه بشقاب ها سرجای خود باقی می مانند، یک چسب قوی استفاده کنید تا اتصال خوبی ایجاد نمایید.

 

ایده هایی برای درامد زایی از اینترنت , ایده هایی برای تزیینات غذای کودکان , ایده هایی برای معرفی سایت


یک گالری قدیمی ایجاد کنید
به هر اطاقی با اثر هنری روستایی یا قدیمی که از حراجی ها تهیه کرده اید، جذابیت بیفزایید. انتخاب یک زمینه به نمایشگاه فردیت بیشتری می دهد و انتخاب قطعات از میان گزینه های متنوع  را آسانتر می کند.

 

ایده هایی برای آب نما , ایده هایی برای روز اول تولد نوزاد؟ , روش هایی جالب برای جذاب شدن در دوران یایسگی


حرف کامل
حروف نشانۀ نامطابق وقتی در کنار هم قرار می گیرند نمایشگاه های جذابی را ایجاد می کنند. برای تأثیرگذاری بیشتر یک حرف را در سایزهای متعددی استفاده کنید. برخی از این حروف نیازی به میخ ندارند و می توانید آنها را به آسانی به دیوار تکیه دهید.

ایده‌هایی عالی برای تزیین ماشین عروس , ایده های خلاقانه برای دکوراسیون , ایده های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق خواب

منبع : seemorgh.com


ویدیو : ایده هایی جذاب برای تغییر دکوراسیون دیوار