ایده هایی برای درکوب های کریسمسی : لازم نیست تاج های گل کریسمس همیشه سبز و ...



لازم نیست تاج های گل کریسمس همیشه سبز و سنتی ساخته شوند. طرح ها و ایده هایی بسیار خلاقانه را به شما نشان داده ایم . از اشکال غیر منتظره ، رنگ های خیره کننده ، انواع میوه ها و ... استفاده شده است.


تاج گل با کاج :
برای درست کردن این تاج گل کریسمسی از تعداد زیادی کاج استفاده می کنیم و آنها را با چسب حرارتی به هم وصل می کنیم و با اسپری به رنگ خاکستری آنها را رنگ می کنیم و سپس اجازه می دهیم تا کاملا خشک شوند. بعد از خشک شدن به رنگ نقره ای نزدیکتر می شوند و لابه لای آن را با یک دسته زیور آلات به رنگ قرمز روشن تزئین می کنیم.

ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار , ایده هایی برای هدیه


تاج گل با استفاده از پارچه پشمی :
یک تاج گل بسیار ساده با پارچه پشمی یا نمدی سفید درست می کنیم . گل های سرخ  و برگهای سبز با پارچه های نمدی یا پشمی قرمز و سبز درست می کنیم و آنها را روی این حلقه ی ساده می چسبانیم .

ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای تزیینات کریسمس


تاج گل کاغذی کریسمس :
این تاج گل سفید و نقره ای بزرگ با کاغذ درست شده است .به نظر می رسد که بهتر است این مدل تاج بر روی درب یا دیوار تیره رنگ نصب شود. اشکال دایره ای در اندازه های مختلف با ورق های کاغذی برش می زنیم . دور تا دور هر کدام از آنها را چین چین و موجدار می کنیم ، و تمامی آنها را با چسب حرارتی روی یک تاج دایره ای ساده می چسبانیم.

ایده هایی برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران


تاج گل کاغذی فرفری :
این تاج گل با استفاده از کاغذهای رنگی و در سه رنگ قرمز و سفید و سبز که متناسب با کریسمس هم باشد درست شده است . کاغذ ها را به صورت نوارهای باریکی برش می زنیم و تمامی آنها را به صورت حلقه در می آوریم . هر رنگ از حلقه ها را دسته بندی کرده و با استفاده از چسب مایع این حلقه های همرنگ را به هم می چسبانیم و یک حلقه بزرگتر درست می کنیم . ردیف ردیف این حلقه های آماده و هم رنگ را روی فوم می چسبانیم و در نهایت یک تاج گل کاملا رنگی درست می کنیم . می توان عکس های کوچکی را لابه لای آنها چسباند و در آخر هم بالای تاج گل یک روبان قرمزبا طرح چهارخانه می دوزیم که برای آویزان کردن هم بتوان از آن استفاده کرد.

ایده هایی برای استفاده از لباس های جین , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی


تاج گل با کاغذ کتاب های باطله :
این تاج گل کریسمسی از نوارهای کاغذی کتاب هایی که قابل استفاده نمی باشند درست شده است . در ابتدا الگو هایی از گل رز و گل های ساده ی دیگر تهیه می کنیم. با استفاده از الگوی گل رز و با استفاده از صفحات کتاب برش های مارپیچی به کاغذ می زنیم، سپس با دست رول های مارپیچی درست کرده و پائین این گل های آماده شده را با سیم فلزی می بندیم  . برای درست کردن گل های ساده لبه های کاغذ  ها را لوله می کنیم تا گلبرگ های زیبایی  درست شود و در نهایت تمامی آنها را روی حلقه گل می چسبانیم.

ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , ایده هایی برای کسب , ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی


منبع : seemorgh.com


ویدیو : ایده هایی برای درکوب های کریسمسی