ایده هایی برای درهای داخلی خانه (2) : در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی ...


در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی و چوبی استفاده می شود که فقط طراحی و تزئینات روی آنها با هم فرق دارند. اما انواع متعددی از در هست که می توانید در فضاهای مختلف از آنها بهره بگیرید. از جمله می توان به درهای تاشو، دو دولولا و ... اشاره کرد.



پادشا: در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی و چوبی استفاده می شود که فقط طراحی و تزئینات روی آنها با هم فرق دارند. اما انواع متعددی از در هست که می توانید در فضاهای مختلف از آنها بهره بگیرید. از جمله می توان به درهای تاشو، پاکتی، دو دولولا و ... اشاره کرد.

13. درهای آسان بازشو

ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار

این در چوبی اصولا بین دو اتاق نشمین و آشپزخانه نصب می شود. برای تزئین لولا و سخت‌افزار نیز می توانید از رنگ یا طرحی استفاده کنید که با دیگر بخش های خانه تناسب دارد.


14. در بال‌مانند

ایده هایی برای هدیه , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق

این در برای کمد داخل حمام بسیار مناسب است. وقتی آن را ببندید، کمد را نمی توانید از دیوار تفکیک کنید. از این ایده برای حمام های مدرن در طراحی های مدرن بسیار استفاده می شود.


15. در پاکتی دوقلو

ایده هایی برای تزیینات کریسمس , ایده هایی برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون

این درهای پاکتی بسیار ایده خوبی برای جدا سازی دو فضا هستند. به آسانی باز و بسته می شوند و به دلیل چوبی بودن، حریم خصوصی هر اتاق نیز در آنها به خوبی حفظ می شود.


16. درهای شیک تزئینی

ایده های جذاب برای دکوراسیون خانه , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران , ایده هایی برای استفاده از لباس های جین

این درها کاربرد جالبی دارند. به طور مثال، با دیدن آنها تصور می شود فضای کمد دیواری بسیار بزرگ است اما در واقع در پشت آنها فضای باریکی قرار دارد. استفاده از این درهای تزئینی در اتاق غذاخوری یا نشیمن بسیار رواج دارد.


17. در شیشه‌ای طرح‌دار

ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی , ایده هایی برای کسب

این درهای شیشه‌ای با طرح راه‌راه افقی به نور اجازه عبور می دهند و در عین حال، دید هر دو طرف در را کور می کنند. یعنی محتویات اتاق مجاور به وضوح قابل دیدن نیست. از این درها برای آشپزخانه یا در انباری هم می توان استفاده کرد. جالب است این درها توهم فضای بزرگ تر را ایجاد می کنند.


18. در شیشه‌ای چرخشی

ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی , ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها , ایده هایی برای کسب و کار خانگی

این درهای مدرن شناور به نظر می رسند و از شیشه شن‌شویی شده درست شده اند. این درها طوری طراحی می شوند که به دیوار اصابت نکنند و مشکلی برای آنها ایجاد نشود. در ضمن، چهارچوب، قاب یا گچ‌بری ندارند. این درهای باریک که فقط روی یک لولا می چرخند به راحتی باز و بسته می شوند و رفت‌وآمد در آنها آسان است.


19. در تاشو میز کار

ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت , ایده هایی برای تولد کودک , ایده هایی برای درامد زایی از اینترنت

میز کار یا میز تحریر می تواند باعث به هم خوردن سیستم دکوراسیون اتاق شود. برای پنهان کردن آن در مواقعی که کاری با میز و وسایل خود ندارید، می توانید از درهای کشویی یا تاشو استفاده کنید. این درها را می توان برای انواع کمدهای دیواری استفاده کرد و پس از بسته شدن، چیزی از درون خود را نشان نمی دهد.


20. در فلزی صنعتی

ایده هایی برای تزیینات غذای کودکان , ایده هایی برای معرفی سایت , ایده هایی برای آب نما

در این آشپزخانه برای تفکیک فضای انبار وسایل و مواد خوراکی از در فلزی استفاده شده است. این در به رنگ زرد نقاشی شده است و به همین دلیل زیباتر دیده می شود. اصولا درهای فلزی نمای زیبایی ندارند اما رنگ کردن آنها، شخصیت جدیدی به آنها می بخشد.


21.  درهای شیشه و فلزی داخلی

ایده هایی برای دکوراسیون منزل , ایده هایی برای روز اول تولد نوزاد؟ , پیشنهادهایی برای زوج هایی که وقت ندارند ماهنامه خانه بخت

از این درها می توانید برای جداسازی فضاهای داخلی خانه هم استفاده کنید. شاید این درها اصولا برای انباری استفاده شود اما با انتخاب جنس و طرح مناسب، برای فضای داخل خانه نیز کاربرد دارد. البته برای اینکه نمای بهتری داشته باشد بهتر است از انواع ریلی این درها استفاده شود.


22.  در شخص سازی شده انباری

ایده‌هایی عالی برای تزیین ماشین عروس , ایده های نو وخلاقانه برای وسایل خانه , ایده هایی برای جشن تولد دخترها

از رنگ، پارچه، فنس فلزی و دیگر وسایل می توانید برای تزئین درهای انباری استفاده کنید. می توانید برای دستگیره در از انواع شیشه ای استفاده کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. فقط بدانید لازم نیست همیشه دری نو برای همه قسمت های داخلی خانه خریداری کنید، می توانید با وسایل موجود، در را نیز به سلیقه شخصی تزئین کرد.


ویدیو : ایده هایی برای درهای داخلی خانه (2)