ایده جدید ایرباس برای هواپیماهای آینده : ایرباس ماه پیش ایده‌ای را ثبت کرد ...


ایرباس ماه پیش ایده‌ای را ثبت کرد که توسط آن، مسافران به معنای واقعی کلمه روی یکدیگر می‌نشستند تا فضا در هواپیما ذخیره شود. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت ایرباس دو سال پیش ایده‌ای را ثبت کرده بود که توسط آن، مسافران می‌توانستند حتی قبل از اینکه هواپیمای‌شان آماده شود، روی صندلی‌های‌شان بنشینند و آماده‌ی حرکت باشند. ایده‌ی ایرباس که در سال 2013 ارایه شده بود، ماشینی را نشان می‌داد که مثل داخل هواپیما بود و مسافران سوار آن می‌شدند. سپس این ماشین بزرگ، روی داخل بدنه‌ی هواپیما قرار داده می‌شد. این ایده‌ی ایرباس، دیروز تایید شده است.

ایده جدید برای آینده اینترنت , ایده های جدید برای کسب و کار , ایده های جدید برای افزایش بازدید سایت

ایده‌ی ثبت شده، کابینی را به تصویر می‌کشد که از یک کف و قسمت بالایی بدنه‌ی اصلی هواپیما که به کف کابین متصل است تشکیل شده. ایرباس ساختار این کابین را در تصویر زیر توضیح داده است. در این حالت، هواپیماها فقط محفظه‌هایی از مسافران را سوار و پیاده می‌کنند.

ایده جدید برای کار , هواپیماهای جدید ایرباس , ایده جدید برای سقف

ایده های کسب و کار جدید , ایده برای سایت , ایده های نو برای کسب و کار

این ایده‌ی جدید ایرباس شاید کمی برای افرادی که از هواپیما می‌ترسند، وحشتناک به نظر برسد، اما هر چه باشد از ایده‌ی ماه گذشته‌ی این شرکت بهتر است. ایرباس ماه پیش ایده‌ای را ثبت کرد که توسط آن، مسافران به معنای واقعی کلمه روی یکدیگر می‌نشستند تا فضا در هواپیما ذخیره شود. ایده‌ی ماه پیش ایرباس در عکس زیر پیدا است.

ایده های جدید کارآفرینی , ویژگیهای هواپیماهای مسافری آینده , ایده برای سایت درآمدزا

این تصاویر و ایده‌ها، در حال حاضر تنها طرح هستند. در نتیجه خوشبختانه هیچ تضمینی وجود ندارد تا این ایده‌ها به زودی به واقعیت بپیوندند.


ویدیو : ایده جدید ایرباس برای هواپیماهای آینده