ایده‌هایی منحصربه‌فرد برای قاب عکس (2) : در این مطب که در دو قسمت تهیه شده ...


در این مطب که در دو قسمت تهیه شده است، 10 روش استفاده از عکس در اتاق های مختلف خانه را به شما آموزش داده ایم تا خود را از چهارچوب همیشگی قاب های سنتی بیرون بیاورید. برای نمایش عکس و تصاویر دلخواه خود روش های بسیاری وجود دارد.           پادشا: در این مطب که در دو قسمت تهیه شده است، 10 روش استفاده از عکس در اتاق های مختلف خانه را به شما آموزش داده ایم تا خود را از چهارچوب همیشگی قاب های سنتی بیرون بیاورید. برای نمایش عکس و تصاویر دلخواه خود روش های بسیاری وجود دارد. به طور مثال، می توانید آنها را روی کوسن چاپ کنید. یا عکس را درون در بطری نوشابه بگذارید و به شکل آهن‌ربا یا پونز به مکان های دلخواه بچسبانید.

گالری آکاردئونی

برای ساخت این گالری زیبا و مبتکرانه، باید ابتدا عکس ها را روی قاب های چوبی و مقاوم چاپ کنید. سپس با کمک لولا، آنها را به هم وصل کنید تا شکل آکاردئون به خود بگیرند. برای جلوه بیشتر این گالری بهتر است از ترکیب عکس های رنگی و سیاه‌وسفید، پرتره، منظره و حتی عکس‌های خطی استفاده کنید.

ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار , ایده هایی برای هدیه

وسایل موردنیاز

•    قلم‌موی نقاشی کوچک
•    رنگ آکریلیک
•    تخته های برش خورده به اندازه 14.5×19.5 سانتی‌متر
•    چسب دکوپاژ
•    خط‌کش و مداد
•    پیچ‌گوشتی
•    میخ T شکل
•    لولای کوچک و پیچ

مراحل ساخت

1.    در کامپیوتر، عکس را به اندازه  14.5×19.5 سانتی‌متر تغییر اندازه دهید و سپس آنها را چاپ کنید.

2.    با کمک قلم‌مو و رنگ آکریلیک لبه‌های قاب ها را رنگ کنید.

3.    روی یک طرف قاب ها یک عکس بگذارید. با کمک قلم موی دیگری، چسب دکوپاژ را پشت عکس بمالید. سپس عکس را به قاب بچسبانید. اجازه دهید چسب خشک شود.

ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای تزیینات کریسمس

4.    برای همه قاب ها و عکس ها یک ترکیب را رعایت کنید. با استفاده از مداد، محل نصب لولا را مشخص کنید. (به طور مثال، 4.5 سانتی‌متر از بالا). توجه داشته باشید همه قاب ها باید به طور دقیق همین فاصله را داشته باشند.

5.    با کمک میخ T شکل، سوراخ کوچکی به اندازه قطر پیچ، در قاب ها به وجود بیاورید. با کمک پیچ‌گوشتی لولا را به تخته ها بچسبانید و سپس آنها رابه یکدیگر وصل کنید.


قاب عکس به شکل قوطی

برای اینکه روی میز کار خود عکسی از اعضای خانواده یا عزیزانتان داشته باشید می توانید قوطی خرده‌ریزه های خود را به قاب تبدیل کنید. برای این منظور، یک عکس سیاه‌وسفید را روی در قوطی بچسبانید. اگر قوطی از نوعی باشد که روی درش شیشه داشته باشد که بسیار عالی می شود. عکس را زیر شیشه جای دهید.

ایده هایی برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران

وسایل موردنیاز

•    قوطی فلزی
•    عکس
•    مداد
•    قیچی
•    نوارچسب

طرز ساخت

1.    عکس دلخواه خود را به صورت سیاه‌وسفید چاپ کنید. در قوطی را روی عکس بگذارید و با مداد دور آن را ترسیم کنید.

2.    با قیچی دایره را برش دهید و با چسب عکس را روی در قوطی بچسبانید.


عکس حیوانات

اصولا عکس حیوانات را در اتاق کودکان نصب می کنند. اما از این عکس ها می توانید در مکان هایی همچون اتاق پذیرایی یا نشیمن هم استفاده کنید. حتی در آشپزخانه یا حمام نیز می توان قاب عکسی از حیوانات را نصب کرد.

برای این منظور باید عکس دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس آن را به اندازه ای که مایل هستید چاپ کنید. قاب دلخواه را انتخاب و عکس را در آن جای دهید.

ایده هایی برای استفاده از لباس های جین , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی


ساعت بیبی‌فِیس

هنگامی که می خواهید قاب کوچکی از عکس روی میز خود داشته باشید چرا خود را به روش های سنتی و معمولی محدود می کنید. می توانید عکس صورت فرزند دلبند خود را به اندازه کوچک برش دهید و آن را داخل صفحه ساعتی که هر روز به آن نگاه می کنید نصب کنید.

ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , ایده هایی برای کسب , ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی

وسایل موردنیاز

•    ساعت با صفحه و عقربه های قابل جابه‌جایی
•    کاغذ عکس ضخیم
•    چسب شفاف

طرز ساخت

1.    عکس موردنظر را روی کاغذ عکس ضخیم چاپ کنید. سپس صورت تصویر را با قیچی برش دهید.

2.    با قلم مو یک لایه نازک چسب روی اعداد دلخواه ساعت قرار دهید. عکس را روی آن بچسبانید. خیلی نرم روی عکس با دست بکشید تا صاف شود و بدون چروک یا حباب روی صفحه ساعت قرار گیرد. سپس صفحه و عقربه ها را در جای خود بگذارید.  


سینی عکس

یک نسخه چاپ شده از عکس های خانوادگی را می توانید در وسایل دم‌دستی خانه همچون سینی نیز استفاده کنید. البته باید از براق کننده روی آن استفاده کنید. در ضمن، هنگام چاپ عکس اندازه سینی را در نظر بگیرید و با دقت و ظرافت عکس را داخل سینی جای دهید.  

ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها , ایده هایی برای کسب و کار خانگی , ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت


ویدیو : ایده‌هایی منحصربه‌فرد برای قاب عکس (2)