ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک : آیا آشپزخانه کوچک شما غیر‏استادانه ...


آیا آشپزخانه کوچک شما غیر‏استادانه طراحی شده و از آشفتگی فضای آن رنج می‏برید، یا در حال تغییر دکوراسیون آشپزخانه‏ کوچک‌تان هستید؟ ایده‏های کاربردی ما به شما کمک می‏کند تا از هر مترمربع فضای آشپزخانه‏ کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید.



ایده هایی هوشمندانه برای آشپزخانه , ایده برای آشپزخانه کوچک , ایده هایی برای شب یلدا

آیا آشپزخانه کوچک شما غیر‏استادانه طراحی شده و از آشفتگی فضای آن رنج می‏برید، یا در حال تغییر دکوراسیون آشپزخانه‏ کوچک‌تان هستید؟ ایده های کاربردی ما به شما کمک می‏کند تا از هر مترمربع فضای آشپزخانه‏ کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید.

آشپزخانه‏ های کوچک فوایدی دارند که باید با نازک بینی به آنها توجه کرد.

ایده هایی برای کسب و کار , ایده هایی برای هدیه , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال

ابتدا درباره تغییراتی كه قصد دارید در آشپزخانه خود به وجود بیاورید فكر كنید. وسایلی در آشپزخانه شما وجود دارد كه مورد علاقه شماست و می‌خواهید آنها را حفظ كنید و وسایلی است كه نیازی به آن ندارید. برداشت لیستی از كارهایی كه قصد انجام آن را دارید می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی كند.

شما می‌توانید از طیف وسیع لوازم کوچک و فشرده‌ آشپزخانه که امروزه در بازار موجود است و مناسب آشپزخانه‌ کوچک شماست استفاده کنید. ماشین ظرفشویی‌های کم عرض (45 سانتی‌متری)، گازها و سینک‌های توکار کم عرض، فرهایی با عملکرد دوگانه‌ فر و مایکروفر و ... .

ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای تزیینات کریسمس , ایده هایی برای طراحی آلاچیق

در ابتدا درباره تغییراتی كه قصد دارید در آشپزخانه خود به وجود بیاورید فكر كنید. وسایلی در آشپزخانه شما وجود دارد كه مورد علاقه شماست و می‌خواهید آنها را حفظ كنید و وسایلی است كه نیازی به آن ندارید. برداشت لیستی از كارهایی كه قصد انجام آن را دارید می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی كند.

ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران , ایده هایی برای استفاده از لباس های جین

استفاده از کابینت‌های بلندتر از حد معمول برای خلق فضای ذخیره‌سازی بیشتر، با این کار می‌توان از فضای خالی بین سقف و ردیف کابینت‌های بالایی به عنوان فضای انبار بهره برد.

سینک‌های بدون آب‌چکان، فضای بالایی کابینت را وسعت می‌بخشند. می‌توان با نصب قفسه‌هایی به بهترین نحو از این فضا استفاده کرد، به جای آب‌چکان می‌توان سبدهای قابل حمل نصب کرد كه وقتی به آنها نیازی نیست کنار گذاشته می‌‌شوند. گاهی اوقات قراردادن این سبدها در لگن ظرفشویی، فضای کار فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌كند.

ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی , ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه

به جای گازهای ایستاده، تلفیقی از گازهای صفحه‌ای توکار و فر، با ایجاد یک خط پیوسته در امتداد صفحه‌ طولی کابینت ایجاد كنید؛ این كار باعث می‌شود آشپزخانه‌ کوچک شما بزرگ‌تر به نظر بیاید.

با جانمایی لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال و ماشین ظرفشویی در پشت درهای کابینت، می‌توان فضای کابینت را بدون هیچ گسیختگی در طول اتاق امتداد داد.

قرار دادن مایکروفر در فضای کابینت‌های بالایی، نه تنها به افزایش فضای مفید سطح رویه‌ کابینت کمک می‌کند، بلکه‌ شلوغی فضای روی کابینت را نیز کاهش می‌دهد. فقط مطمئن شوید مایکروفر در یک سطح مطمئن و تراز نصب شده باشد.

ایده برای کسب و کارهای کوچک , ایده هایی برای کسب , ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی

سطوح انعکاس‌دهنده نور، باعث افزایش روشنایی آشپزخانه می‌شوند و حس وسعت و دعوت کنندگی را به فضای کوچک شما القا می‌کنند.

سعی کنید در آشپزخانه‌ کوچک خود از تایل‌های خیلی بزرگ برای دیوارپوش و کف‌پوش استفاده نکنید، تایل‌های کوچک، از لحاظ بصری وسعت فضای شما را افزایش می‌دهند.

آشپزخانه‌های L  شکل که فقط در یک طرف آن کابینت نصب شده، فضای بزرگتری را برای شما خلق می‌کنند.

میزهای کشویی توکار بهترین گزینه برای آشپزخانه کوچک شماست. بعد از استفاده؛ این میزها در داخل فضای کابینت جای گرفته و فضای مفید آشپزخانه را اشغال نمی‌کنند.

ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها , ایده هایی برای کسب و کار خانگی , ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت

از فضای خالی دیوارها جهت قرار دادن وسایل آشپزخانه استفاده کنید، با این کار سطح رویه‌ کابینت کمتر اشغال شده و از شلوغی فضا جلوگیری می‌شود. راحت‌ترین راه، استفاده از ریل‌های دیواری است. شما به راحتی می‌توانید هر چیزی را هر کجای طول ریل قرار دهید. به عنوان مثال؛ قلاب‌های نگهدارنده قاشق و چنگال، لیوان و رول دستمال کاغذی می‌توانند بدون ایجاد شلوغی بر روی این ریل‌ها نصب شده و به نیازهای شما پاسخ دهند.

درهای کشویی و رولی به دلیل اشغال فضای کمتر هنگام باز شدن بهترین گزینه برای آشپزخانه کوچک شماست.

قفسه‌های بدون در، حس وسعت بیشتری را به آشپزخانه‌ کوچک شما القا می‌كنند.

در آشپزخانه‌های کوچک، دستگیره‌‌ها و دسته‌های کوچک مزاحمت کمتری نسبت به دستگیره‌های بزرگ ایجاد می‌کنند.

پنجره‌های وسیع، با خلق فضای روشن‌تر به بزرگی فضا کمک می‌کنند.

می‌توانید از یک میز کوچک صبحانه خوری، به عنوان فضای کار و تهیه غذا استفاده کنید.

می‌توانید از درهای کشویی برای پنهان کردن فضای آشپزخانه در مواقعی که به آن نیاز ندارید استفاده کنید.


ویدیو : ایده‌هایی برای آشپزخانه‌های‏‏‏‏‏‏‏ کوچک