ایبراهیموویچ: من با یوونتوس مطرح شدم : ستاره باشگاه پاری‌سن ژرمن اعلام کرد ...


ستاره باشگاه پاری‌سن ژرمن اعلام کرد که با باشگاه یوونتوس در جهان فوتبال شناخته شده است. خبرگزاری فارس: زلاتان ایبراهیموویچ در مصاحبه‌اش اظهار داشت که شهرتی که اکنون برای خود در مستطیل سبز برای خود دست و پا کرده است، مدیون باشگاه یوونتوس است زیرا با این باشگاه به شهرت رسیده است.

ایبرا در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرد: زمانی که در آژاکس بودم زیاد مطرح نشده بودم تا اینکه به یووه آمدم در اینجا اسمی برای خودم دست و پا کردم. من در سه باشگاه بزرگ ایتالیا یوونتوس، اینتر و میلان بازی کردم و به همراه همه آنها توانستم قهرمان شوم و این باعث افتخار من است.

مهاجم باتجربه سوئدی افزود: من از سال 2004 تا 212 جز اینکه یک فصل در بارسا بودم در لیگ ایتالیا فوتبال بازی می‌کردم و می دانم در این لیگ بازی کردن چقدر سخت است. به نظرم سری‌آ بهترین لیگ دنیاست. مهاجمان میدانند من چه می‌گویم زیرا در اینجا ابتدا سعی می‌کنند که گل نخورند بعد گلزنی کنند.

زلاتان کار خود را با تیم سوئدی مالمو در سال 1999 شروع کرد بعد از یک سال بازی برای این تیم که خوش درخشید آژاکس با قراردادی 4 ساله او را به خدمت گرفت و در این تیم هم در طی این چهار سال خوب ظاهر شد ولی هنوز به یک مهاجم جهانی تبدیل نشده بود که در سال 2004 به یوونتوس پیوست و در اولین حضور خود در این تیم موفق شد قهرمان سری‌آ شده اما به خاطر فساد مالی که سران باشگاه یووه متهم به آن بودند این تیم به دسته دوم سقوط کرد که ایبرا یکی از ستاره‌هایی بود که تیمش را ترک کرد. در سال 2006 به تیم اینتر پیوست و تا سال 2009 همراه با آن خوش درخشید و توانست قهرمان کالچو شود. سپس در سال 2009 - 2010 به بارسلونا رفت که یک فصل حضورش در نیوکمپ موفقیت‌انگیز نبود در نتیجه در سال 2010 به میلان پیوست و توانست به همراه این تیم هم قهرمان سری‌آ شود. در سال 2012 از روسونری جدا به به تیم پاری‌سن ژرمن پیوست.


ویدیو : ایبراهیموویچ: من با یوونتوس مطرح شدم