اگر نوزاد 1 ماهه دارید به این رستوران سربزنید : تصاویری از حرکت عجیب رستوران ...


تصاویری از حرکت عجیب رستوران مکزیکی گوردیتوس در سیاتل امریکا برای فروش غذا را مشاهده می کنید که برای فروش بیشتر دست به ابتکار عجیبی زده است. خبرآنلاین: تصاویری از حرکت عجیب رستوران مکزیکی گوردیتوس در سیاتل امریکا برای فروش غذا را مشاهده می کنید که برای فروش بیشتر دست به ابتکار عجیبی زده است.

 نوزاد سه ماهه , غذای کمکی نوزاد 5 ماهه , فرنی برای نوزاد 5 ماهه

آنها یک پرس غذا را که به اندازه یک بچه یک ماهه است را به قیمت 9 دلار به مشتری رایگان می دهند به این شرط که اجازه دهند از بشقاب غذا و نوزادشان کنار هم عکسبرداری شود.

بدین ترتیب والدینی که با نوزاد زیر یک ماهه خود به رستوران می آیند، می توانند به صورت رایگان این غذا را بخورند.

اما این غذای معروف چیست؟ نام این غذا گرانده است که در آن دو چیپس بزرگ، گوشت دریایی و خامه در نان مخصوص پیچیده شده و تقدیم مشتری می شود.

این غذا به گفته مشتری ها حتی برای دو نفر هم زیاد است و یک انسان بالغ به ندرت می تواند بشقاب خود را به طور کامل تمام کند. این روش تبلیغی باعث شده تا این رستوران خانوادگی مکزیکی اسم و رسم پیدا کرده و روزانه دهها پرس از این غذا را بفروشد.

رنگ سبز مدفوع نوزاد 5 ماهه , گوش درد نوزاد سه ماهه , دمای بدن نوزاد 4 ماهه

درب ورودی رستوران مملو از تصاویر بشقاب غذای مخصوص کنار عکس نوزادان است.

مردم در اینترنت در مورد خوردن کامل این غذا توسط یک نفر، بحث کرده و برخی (مانند مرد جوانی که عکس خود را منتشر کرده) با قرار دادن تصویر خود کنار بشقاب خالی، ادعا کرده اند که کل غذا را به تنهایی خورده اند. البته برخی نیز گفته اند بعد از خوردن این غذا، چند روز احساس سیری کرده اند.

گارسون رستوران در این باره گفت اغلب مشتریان درخواست ظرف برای بردن غذا به خانه می کنند، چرا که نمی توانند این غذا را به طور کامل بخورند.

نوزاد 5 ماهه , نوزاد 9 ماهه , نوزاد 3 ماهه

نوزاد یک ماهه , علت شیر نخوردن نوزاد 4 ماهه , غذای مناسب نوزاد شش ماهه


ویدیو : اگر نوزاد 1 ماهه دارید به این رستوران سربزنید