اگر رستوران های بین راهی مشکل داشتند با چه شماره ای تماس بگیریم؟ : اخبار اجتماعی ...



شماره تماس دکتر علی اصغر جهانگیری , شماره تماس رایتل , شماره تماس هتل ساسان شیراز

اخبار اجتماعی - معاون وزیر بهداشت: رستورانهای بین راهی مشکل داشتند با شماره 1490 تماس بگیرید

معاون بهداشتی وزیر بهداشت از حضور 5 هزار بازرس بهداشت محیط برای نظارت بر اماکن و رستوران‌ها خبر داد و گفت: سامانه ۱۴۹۰ راه‌اندازی شده و مردم از هر نقطه از کشور می‌توانند شکایات خود را از اغذیه فروشی‌ها اعلام کنند.

علی‌اکبر سیاری در مورد بازرسی مأموران در ایام نوروز از رستوران‌ها و جاده‌های بین‌شهری گفت: سامانه‌ای با عنوان بهداشت و محیط ایجاد کرده‌ایم که مردم می‌توانند از طریق این سامانه گزارش‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند. همچنین 5 هزار بازرس بهداشت محیط برای نظارت بر اماکن و رستوران‌ها قرار داده‌ایم.


سیاری گفت: از طریق این سامانه در لحظه‌ای که شکایت مردمی وجود دارد،اطلاعات، وارد سیستم خواهد شد و به صورت آنلاین به آن رسیدگی می‌شود.

او در پاسخ به اینکه مردم چگونه از سلامت رستوران‌های بین‌شهری مطلع شوند، گفت: متأسفانه از این بابت که مردم متوجه شوند رستوران‌های جاده‌ای درجه ‌بندی سلامت دارند اقدامی صورت نگرفته است اما اگر کسی شکایتی داشته باشد این سامانه ایجاد شده تا به آن رسیدگی کنند.

 

سیاری گفت: شماره این سامانه 1490 است و تمام مردم می‌توانند از سراسر کشور به این سامانه دسترسی پیدا کنند، این سامانه فقط مربوط به کمبودهای دارویی نیست بلکه به مسائل بهداشت محیط نیز رسیدگی می‌کند. بنابراین مردم از هر نقطه از کشور و در هرجایی که به تلفن دسترسی داشته باشند می‌توانند گزارش خود را اعلام کنند.

طی تماسی که با این سامانه گرفته شد، مردم می‌توانند گزارشات خود را در مورد بهداشت محیط ارسال کرده و حتی به گفته اپراتور این سامانه، در تمام ایام نوروز به صورت 24 ساعته این سامانه جوابگوی شکایات مردم است و مدت زمان رسیدگی به شکایات نیز یک هفته خواهد بود.
اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : اگر رستوران های بین راهی مشکل داشتند با چه شماره ای تماس بگیریم؟