اگر این 6 نشانه را داری، یعنی واقعا عاشقی : شاید گاهی در مورد احساساتی که نسبت ...


شاید گاهی در مورد احساساتی که نسبت به یک فرد خاص دارید دچار تردید شوید و ندانید که آیا واقعا عاشق شده اید یا نه؟! جواب این سوال با توجه به شیوه زندگیتان، دیدگاهی که نسبت به خود و دنیای اطراف دارید و اهدافی که برای آینده تان در نظر دارید می تواند تغییر کند.



مجله زندگی مثبت: شاید گاهی در مورد احساساتی که نسبت به یک فرد خاص دارید دچار تردید شوید و ندانید که آیا واقعا عاشق شده اید یا نه؟! جواب این سوال با توجه به شیوه زندگیتان، دیدگاهی که نسبت به خود و دنیای اطراف دارید و اهدافی که برای آینده تان در نظر دارید می تواند تغییر کند ولی به هر حال، آنچه در ادامه می خوانید، در مورد نشانه های عشق و دلبستگی یک بینش کلی (مبتنی بر تحقیق) به شما می دهد تا بتوانید در مورد احساسات خود مطمئن شوید.

نشانه های عشق و عاشقی , خانه داری , عشق یعنی

1- نسبت به آن فرد اعتیاد دارید: عشق حتی روی مغز انسان هم اثر می گذارد. به محض آغاز یک رابطه عاطفی، آن مطنقه از مغز که مربوط به ایجاد احساس سرخوشی و رضایت مندی می شود، شروع به فعالیت می کند. علاوه بر این قسمت، ناحیه دیگری در مغز که مربوط به برانگیختن افکار وسوسه انگیز است نیز فعال می شود. رفته رفته با عمیق تر شدن رابطه و طولانی تر شدن عمر آن، اگرچه افکار وسوسه انگیز ممکن است به شدت قبل نباشند، ولی حس سرخوشی و رضایت مندی با همان شدت قبل، حتی با فکر کردن به طرف مقابل، در انسان ایجاد می شود.

2- واقعا می خواهید که خانواده و دوستانتان آن فرد را دوست داشته باشند:
اگر از اینکه خانواده و اطرافیانتان طرز فکر مثبتی در مورد شخص مورد علاقه تان دارند، لذت می برید؛ این خود نشان دهنده این واقعیت است که شما شدیدا مجذوب او شده اید و علاقه تان نسبت به وی رو به افزایش است.

نکات خانه داری , حکایت عاشقی , عاشقی

3- پیروزی های او را جشن می گیرید (هرچند زمانی که خودتان شکست خورده باشید):
اگر حقیقتا عاشق کسی باشید از مشاهده پیشرفت های او در زمینه آنچه خود از انجامش ناتوان هستید، به قدری احساس خوشحالی و رضایت می کنید که انگار خودتان به آن موقعیت دست پیدا کرده اید. چرا که یک زوج عاشق یکدیگر را جزئی از وجود خود می دانند و از اینکه شاهد پیروزی هم در عرصه های دشوار باشند، به جای احساس سرخوردگی و بی کفایتی (به خاطر عدم موفقیت خود) احساس غرور و شادی می کنند.

4- با تمام وجود یکدیگر را دوست دارید: دوست داشتن با عشق متفاوت است اما لازمه یک عشق واقعی، دوست داشتن است. درحقیقت عشق یعنی دوست داشتن دوسویه؛ زمانی که هر دو نفرتان به وضوح به هم علاقه دارید. به علاوه، وقتی شخصیت طرف مقابل را کاملا پسندیده و بی نقص می پندارید، این یک نشانه بازر است که اثبات می کند عاشق او شده اید.

5- وقتی از هم دور هستید واقعا دلتنگ می شوید؛ اینکه چقدر دلتان برای یک نفر تنگ می شود، مهم ترین معیاری است که نشان می دهد تا چه اندازه عاشق او هستید.

نشانه های ایدز , خوشحالی یعنی , خوشبختی یعنی

6- به خاطر داشته باشید که عشق چیزی فراتر از یک حس خوشایند صرف و رضایت نسبت به حضور یک فرد است.
مطالعه روی زوج های موفق، اثبات کرده که ثبات یک رابطه و موفقیت آن، به سرمایه گذاری و تعهد دو جانبه نیاز دارد. اگر عشق یعنی احساس شوق و تمایل، امنیت و راحتی، تعهد یعنی یک تصمیم حیاتی که فرد باید برای عملی شدن این احساسات تصمیم بگیرد. عشق برای شکوفاشدن و به مرز ثبات و سلامت رسیدن، نیازمند پشتیبانی تعهد است.


ویدیو : اگر این 6 نشانه را داری، یعنی واقعا عاشقی