اکران نیمه‌ رسمی فیلم کارگردان جنجالی : در جلسه نمایش فیلم كپی برابر اصل؛ پوراحمد ...


در جلسه نمایش فیلم كپی برابر اصل؛ پوراحمد از كیارستمی به عنوان یك اصل در سینما یاد كرد و گفت كه او از اولین فیلم خود تا امروز تغییری در جهان‌بینی و نگاه خود ایجاد نكرده است. در جلسه نمایش فیلم كپی برابر اصل؛ پوراحمد از كیارستمی به عنوان یك اصل در سینما یاد كرد و گفت كه او از اولین فیلم خود تا امروز تغییری در جهان‌بینی و نگاه خود ایجاد نكرده است.

اولین نمایش نیمه‌رسمی فیلم سینمایی كپی برابر اصل ساخته عباس كیارستمی شب گذشته(15 مرداد) با حضور كارگردان فیلم در تالار سیف‌الله داد در خانه سینما برگزار شد.

كیومرث پوراحمد(دیبر پانزدهیمن جشن سینمای ایران) در این مراسم و قبل از آغاز نمایش فیلم كپی برابر اصل؛ با اشاره به آشنایی طولانی خود با عباس كیارستمی گفت: من از زمانی كه فیلم كوتاه نان و كوچه ساخته كیارستمی را دیدم، وی را می‌شناسم.

پوراحمد ادامه داد: كیارستمی از اولین فیلم خود؛ نان و كوچه؛ كه یك فیلم 10 دقیقه‌ای بود تا امروز كه فیلم‌های بلند می‌سازد، همین گونه بوده است و تغییری در جهان‌بینی و نگاه وی رخ نداده است. او امروز یك اصل برای سینمای ایران است.

عباس كیارستمی؛ كارگردان فیلم؛ نیز پس از نمایش فیلم از حاضران در سالن قدردانی كرد.

در مراسم نمایش فیلم كپی برابر اصل كه تا ساعت 2 بامداد در خانه‌سینما به طول انجامید، داوران بخش‌های مختلف پانزدهیمن جشن سینمایی ایران و هنرمندانی همچون مریلا زارعی، علیرضا داودنژاد، كامبوزیا پرتوی، محمدعلی سجادی، مازیار میری، محمد متوسلانی، فرشته طائرپور، شهرام مكری، محسن خان‌جهانی و جمعی از سینماگران و علاقمندان آثار كیارستمی و اعضای خانه سینما حضور داشتند.

منبع: تابناک


ویدیو : اکران نیمه‌ رسمی فیلم کارگردان جنجالی