اکران فیلمی درباره ضربت خوردن امام علی(ع) : فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» ...


فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» به كارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌كنندگی سعید سعدی ویژه ماه مبارک رمضان با سرگروهی سینما فرهنگ روی پرده سینماهای کشور رفت. خبرگزاری مهر: فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» به كارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌كنندگی سعید سعدی ویژه ماه مبارک رمضان با سرگروهی سینما فرهنگ روی پرده سینماهای کشور رفت.

اکران عمومی فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» از امروز چهارشنبه یازدهم تیرماه مصادف با چهارم ماه مبارك رمضان به سرگروهی سینما فرهنگ و به همت موسسه پخش فیلم «آفتاب عالمتاب» آغاز شد.

در «اینجا شهر دیگری است» داریوش ارجمند، پژمان بازغی، پریوش نظریه ، هومن برق‌نورد، علیرضا کمالی‌نژاد، فرخ نعمتی و... به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.

فیلمنامه «اینجا شهر دیگری است» توسط حمید امجد نوشته شده و داستان فیلم زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السّلام را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود. 

فیلم از شب ضربت خوردن حضرت‌ علی (ع) تا زمان شهادت را به تصویر خواهد کشید و قصه در مدت زمان 48 ساعت می‌گذرد. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا خواهند کرد.

«اینجا شهر دیگری است» به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه و تولید شده است و اكران عمومی این اثر بر عهده موسسه پخش و توزیع فیلم «آفتاب عالمتاب» است.


ویدیو : اکران فیلمی درباره ضربت خوردن امام علی(ع)