اکران تریلر 72 دقیقه‌ای طولانی‌ترین فیلم جهان : آندرس ویبرگ تیزری از پروژه ...


آندرس ویبرگ تیزری از پروژه جدیدش منتشر کرده که تا بیستم ماه جولای به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. خبرگزاری مهر: آندرس ویبرگ تیزری از پروژه جدیدش منتشر کرده که تا بیستم ماه جولای به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

تریلر جدید پروژه «محیط» فیلمی که امیدوار است بتواند لقب طولانی‌ترین فیلم ساخته شده جهان را به دست بیاورد، 72 دقیقه ای است.

آندرس ویبرگ هنرمند سوئدی كه ابتدا پیشنهاد ساخت پروژه‌ای 720 ساعته را داده بود، قصد دارد این تریلر را با دو تریلر دیگر ادامه دهد که اولی هفت ساعت و 20 دقیقه خواهد بود و سال 2016 اکران می‌شود و دومی 72 ساعت به طول خواهد انجامید و سال 2018 منتشر می‌شود. نسخه نهایی فیلم سال 2020 اکران می‌شود.

رکورددار فعلی طولانی‌ترین فیلم جهانی فیلمی به نام «زمان‌های مدرن برای همیشه» است که در سال 2011 ساخته شده و 240 ساعت است.

«محیط»‌ آخرین فیلم ویبرگ خواهد بود که به گفته خودش در یک وهله در سال 2020 به طور همزمان در تمام قاره‌های جهان به نمایش در می‌آید و بعد از آن نابود می‌شود. این فیلم به این صورت توصیف شده است: مکان و زمان در سفری رویاگونه و سورآل که فراتر از هر مکانی می‌رود در هم بافته می‌شوند. این فیلم خلاصه‌ای است غیرخطی از روایت زمانی که هنرمند با تصاویر متحرک گذرانده است – یک نوع فیلم خاطرات.


ویدیو : اکران تریلر 72 دقیقه‌ای طولانی‌ترین فیلم جهان