اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس : کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر ...


کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸ هکتار روی ۹ ساختمان متعلق به یک پارک سازمانی احداث شود که در حدود ۴۰ سال پیش ساخته شد. وب‌سایت دیجیاتو: آنطور که در گزارشات آمده، اپل قراردادی را برای ساخت یک کمپ دیگر با شکل و شمایل سفینه های فضایی در Sunnyvale کالیفرنیا به امضا رسانده است.

مترجم گوگل , ترجمه گوگل , گوگل ترجمه

نشریه سیلیکون ولی بیزنس گزارش داده که این شرکت مستقر در کوپرتینو در نظر دارد مجتمع دیگری به نام Central & Wolfe بسازد و این خبر نیز به دنبال انتشار اطلاعاتی در مورد مذاکرات اخیر اپل با شرکت Landbank Investments LLC مطرح می شود و هنور هیچگونه جزئیاتی در مورد تاریخ آغاز ساخت و ساز این مجتمع منتشر نشده.

کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸ هکتار روی ۹ ساختمان متعلق به یک پارک سازمانی احداث شود که در حدود ۴۰ سال پیش ساخته شد. بنای جدید هم از سه ساختمان دایره ای شکل متصل به هم تشکیل می شود که هر کدام دارای یک دهلیز داخلی هستند و بیش از نیمی از مساحت کمپ را هم فضای باز تشکیل می دهد.

گوگل , بهبود جایگاه سایت در گوگل , گوگل مپ

همانطور که انتظار می رود تمامی امکانات در نظر گرفته شده برای کمپ های مستقر در سیلیکون ولی در این بنا نیز به چشم می خورند که از آن جمله می توان به یک بانک داخلی، کافه تریا، مرکز تناسب اندام، بار کافه، سالن همایش، آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر، آرایشگاه، زمین های بازی، فروشگاه تعمیر دوچرخه و یک سوپرمارکت اشاره نمود.

مجموعا ۲۵۸۲ عدد پارکینگ هم برای این مجموعه در نظر گرفته شده که تنها ۱۲ تای آنها در سطح زمین قرار دارند و ۱۱۷۰ عدد دیگر از آنها در زیر زمین و ۱۴۰۰ تای باقی مانده هم در فضایی بالاتر از سطح زمین قرار دارند.

گفتنی است که اپل سالهاست روی ساخت یک کمپ چند میلیارد دلاری در کوپرتینو کار می کند اما در صورتی که این قرارداد جدید صحت داشته باشد ۳۰۰۰ نفر از نیروهای این شرکت به حیات پشتی گوگل منتقل می شوند چراکه پارک Central & Wolfe درست در تقاطع آزاد راه مرکزی کالیفرنیا از مانتین ویو قرار دارد.

کوتاه کننده لینک گوگل , گوگل وبمستر , دیکشنری گوگل

ثبت سایت در گوگل , گوگل پلاس , گوگل ترنسلیت

تبلیغات در گوگل , بهبود رتبه گوگل , تبلیغات گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل , افزایش ورودی گوگل , گوگل فارسی


ویدیو : اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس