اپل واچ نیز صاحب پاور بانک شد +عکس : این پاور بانک یک باتری ۸۰۰ میلی آمپر در ...


این پاور بانک یک باتری ۸۰۰ میلی آمپر در ساعتی دارد و به گفته گریفین می تواند اپل واچ را تا چهار بار، شارژ نماید. باید اشاره کنیم که این پاور بانک با استفاده از کابل MicroUSB شارژ می شود، اما خود امکان شارژ کردن محصولی به غیر از اپل واچ را ندارد. وب‌سایت دیجیاتو - مانی قاسمی: استفاده از موبایل ها و تبلت ها این روز ها آنقدر افزایش پیدا کرده است که دیگر باتری محدود این وسایل، کفاف نیاز کاربران را نمی دهد. بر همین اساس پاور بانک ها در طی سالیان گذشته به محبوبیت زیادی رسیده اند و امروزه هر کاربری یکی از این باتری های یدکی را با خود به همراه دارد.

پاور بانک , خرید پاور بانک , بانک ملت

اما جالب است بدانید که موج پاور بانک ها به اپل واچ نیز رسیده است. همانطور که احتمالا می دانید ساعت هوشمند اپل (بررسی دیجیاتو) از باتری چندان قدرتمندی برخوردار نیست و صاحبان آن مجبور هستند تا در پایان هر روز، ساعت خود را به شارژ متصل نمایند.

بر همین شرکت Griffin، تصمیم گرفته تا پاور بانکی مخصوص اپل واچ را به بازار عرضه نماید. پاور بانک Griffin ابعاد بسیار کوچکی دارد و در واقع می تواند نقش یک جاسوییچی را برای شما ایفا نماید.

بانک ملی , بانک پاسارگاد , بانک تجارت

این پاور بانک یک باتری ۸۰۰ میلی آمپر در ساعتی دارد و به گفته گریفین می تواند اپل واچ را تا چهار بار، شارژ نماید. باید اشاره کنیم که این پاور بانک با استفاده از کابل MicroUSB شارژ می شود، اما خود امکان شارژ کردن محصولی به غیر از اپل واچ را ندارد.

پاور بانک جدید گریفین قرار است با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در بازار به فروش رسد.


ویدیو : اپل واچ نیز صاحب پاور بانک شد +عکس