اپلیکیشن پرطرفدار واکی-تاکی برای iOS : تعداد اپلکیشن‌هایی که امکان چت کاربران ...


تعداد اپلکیشن‌هایی که امکان چت کاربران گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها را با هم می‌دهد، این روزها سر به فلک می‌زند، هر یک از این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعفی دارند. پاره‌ای از آنها خیلی مشهورند و بعضی‌ها هم کاربران اندکی دارند.         1 پزشک: تعداد اپلکیشن‌هایی که امکان چت کاربران گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها را با هم می‌دهد، این روزها سر به فلک می‌زند، هر یک از این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعفی دارند. پاره‌ای از آنها خیلی مشهورند و بعضی‌ها هم کاربران اندکی دارند.

در این میان یکی از اپلیکیشن‌هایی که این روزها خیلی محبوب شده است، اپلیکیشن Voxer است، به تازگی رتبه این اپلیکیشن در میان اپلیکیشن‌های اجتماعی در «اپ استور» آمریکا، به شدت ارتقا پیدا کرده است و از رتبه ۴۰ به رتبه ۶ رسیده است که گویای محبوبیت روزافزون آن است.

اما این اپلیکیشن چه می‌کند که اینقدر محبوب شده است؟

نقظه قوت این اپلیکیشن این است که به کاربر اجازه می‌دهد، پیام‌های صوتی را با گوشی خود ضبط کند و برای طرف چت خود ارسال کند. این کار درست، شبیه کار با یک واکی تاکی است، یعنی شما برای ضبط کردن یک پیام صوتی، کافی است، در برنامه Hold and Talk را بفشارید و نگه دارید و پیام خود را ضبط کنید.

واکی تاکی , اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر , بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه

رابط کاربری اپلیکیشن Voxer بسیار تر و تمیز است و شما به راحتی می‌توانید پیام‌های متنی و یا عکس هم با دوستان خود رد و بدل کنید.

از ویژگی‌های دیگر این برنامه، رایگان بودن آن است و خوشبختانه در حین کار با آن اصلا با تبلیغات مزاحم هم روبرو نمی‌شوید.

اپلیکیشن برای روشن کردن gps , چگونه برای اپلیکیشن خود اسم انتخاب کنیم , بازی پرطرفدار برای کامپیوتر

خوشبختانه Voxer هم برای کاربران آی‌فون و هم کاربران اندروید قابل استفاده است.

لینک دانلود مستقیم از iTunes
پرطرفدار ترین رنگ ها برای اتاق خواب , دلیور اس ام اس برای سرویس های رجیستر اپلیکیشن , اپلیکیشن جایگزین اینستاگرام برای آیفون


ویدیو : اپلیکیشن پرطرفدار واکی-تاکی برای iOS