اپلیکیشن‌هایی که زندگی شما را متحول می‌کنند : هرکس ممکن است در مقطعی از زندگی‌اش ...


هرکس ممکن است در مقطعی از زندگی‌اش احساس بی‌انگیزگی کند؛ در این موقعیت دیگر هیچ چیز جذاب به نظر نمی‌رسد و کارهایی که در گذشته از انجام آنها لذت می‌بردید، به خسته‌کننده‌ترین اعمال دنیا تبدیل می‌شوند. خب راه حل چیست؟ وب سایت نیوز آی‌تی: هرکس ممکن است در مقطعی از زندگی‌اش احساس بی‌انگیزگی کند؛ در این موقعیت دیگر هیچ چیز جذاب به نظر نمی‌رسد و کارهایی که در گذشته از انجام آنها لذت می‌بردید، به خسته‌کننده‌ترین اعمال دنیا تبدیل می‌شوند. خب راه حل چیست؟ افراد عموما پس از تجربه چنین حالاتی یا به روان‌شناس مراجعه می‌کنند یا سراغ کتاب‌های انگیزشی می‌روند. این راه‌ها برای اکثر افراد تا مدتی کارساز است، چون مطالبی با انرژی مثبت از برایان تریسی یا استیو جابز خوانده‌اند که چگونه مسیر موفقیت را از گاراژ خانه پیموده‌اند و به قولی «جوگیر» می‌شوند! اما پس از مدتی احتمالا باز هم به حالت سابق بازمی‌گردند و همه‌چیز خسته‌کننده می‌شود.

اگر راه‌هایی که برای فرار از بی‌انگیزگی مطرح کردیم تاکنون در پیش گرفته‌اید اما نتیجه‌ای حاصل نشده، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ما را هم امتحان کنید. در این مطلب یاد می‌گیریم که برای فرار از کسالت روحی لازم نیست کمپانی اپل را تاسیس کرد یا به سفر دور دنیا رفت، بلکه با کارهای کوچک و فعالیت‌های روزمره‌ای که تاکنون به آنها اهمیت نداده‌ایم هم می‌توان زندگی را از یکنواختی خارج کرد. در ادامه 7 اپلیکیشن را معرفی و بررسی می‌کنیم که به خارج‌کردن زندگی از یکنواختی و عادت‌کردن به فعالیت‌های مثبت کمک می‌کنند.

۱- Shuffle My Life

وقتی از شخصی برای رهاشدن از کسالت مشورت می‌خواهید، پیشنهاداتی نظیر سفر به کوه و دشت یا کمپ‌زدن طولانی‌مدت و دوری از زندگی شهری را مطرح می‌کند، اما اکثر افراد جامعه قادر به انجام دادن چنین کارهایی نیستند. این برنامه راه‌های متفاوت و ساده‌تری ارائه می‌دهد.

فناوری هایی که گوشی ها را متحول می کنند , در زندگی روزانه از جوهر نمک چه استفاده هایی میشود , تکنیک هایی برای داشتن یک زندگی شاد

اپلیکیشن Shuffle My Life پیشنهادهایی بر اساس آب و هوا یا منطقه سکونت شما عرضه می‌کند که با عمل به آنها می‌توان کارهای کوچک و لذت‌بخش انجام داد. از جمله پیشنهاد‌های برنامه می‌توان به تماس‌گرفتن با دوستی قدیمی، انجام دادن حرکات ورزشی یا ساختن وسایل خلاقانه با پیش‌پاافتاده‌ترین امکانات اشاره کرد. البته یکی از مهم‌ترین شرایط استفاده از اپ این است که واقعا به پیشنهاد‌های آن عمل کنید، حتی اگر از انجام دادن آن‌ها خجالت می‌کشید یا برایتان سخت است. مقصود از نصب این اپلیکیشن رهاشدن از روزمرگی است، پس اگر فقط کارهایی را انجام دهید که انجام‌دادنشان برایتان راحت است باز هم به دوران کسالت‌بار پیشین باز خواهید گشت. با گذشت زمان و انجام دادن پیشنهادات اپ می‌توان امتیاز جمع کرد و فعالیت‌های بیشتری نیز مشاهده نمود. در مجموع Shuffle My Life تنها برای رهایی از روزمرگی نیست، بلکه با عمل به پیشنهاداتش می‌توان انسان بهتری شد!



۲- Field Trip

افرادی که همچنان با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان‌ها کنار نیامده‌اند دائما از دخالت بیش از حد گجت‌ها در فعالیت‌های روزمره شکایت می‌کنند. یکی از چیزهایی که همچنان مخالفان زیادی دارد برنامه‌ریزی برای مسافرت از طریق اپلیکیشن‌ها و فضای مجازی است. عده‌ای معتقدند برای هیجان‌انگیز بودن سفر باید یک مسیر را پیش گرفت و به دنبال ماجراجویی بود، نه این‌که تمام سفر را از ابتدا از روی TripAdvisor یا نقشه گوگل برنامه‌ریزی کرد. به این دسته افراد تبریک می‌گوییم، چون Field Trip فرشته نجات آنهاست!

اقوام مایا در کدام منطقه از جهان زندگی می کنند , متحول کردن زندگی با یک عادت‎ , چین و سبلان زندگی می کنند

دومین اپلیکیشن این لیست یک نقشه است که سطح ماجراجویی سفرها را افزایش می‌دهد. هنگامی که در شهر قدم می‌زنید، اپلیکیشن را فعال کنید و از کنار ساختمان‌ها یا مکان‌های شلوغ بگذرید. اگر در حال عبور از کنار مکانی دیدنی باشید، فیلد تریپ به صورت خودکار پیغام می‌دهد و اطلاعاتی درباره آن نقطه در اختیار شما می‌گذارد؛ به عنوان مثال، با عبور از کنار یک موزه یا مسجد قدیمی، پیشنهاداتی در قالب نوتیفیکیشن برای کاربر نمایش داده می‌شود. این اپ در شهرهایی که اولین‌بار واردشان شده‌اید کاربردی‌تر است: به محض این‌که وارد شهر می‌شوید و از کنار ساختمان‌ها عبور می‌کنید، با پیشنهاد‌ات جذاب آن مواجه خواهید شد.



۳- Wakie

ما انسان‌ها خواسته یا ناخواسته موجوداتی اجتماعی هستیم که هر چند وقت نیاز به صحبت‌کردن با اطرافیان داریم. بعضی‌ها ممکن است افراد زیادی را دور و بر خود نداشته باشند یا با دوستان زیادی معاشرت نکنند، اما گاهی اوقات نیازمند صحبت‌کردن و درد دل با انسانی دیگر هستند. مواظب باشید، زیراWakie احتمالا عجیب‌ترین اپلیکیشنی است که تاکنون با آن برخورد کرده‌اید!

روش هایی برای حل مشکلات مالی در زندگی , چه میوه هایی به کاهش وزن کمک می کنند؟ , مهارت های زندگی بدرد چه گروه هایی می خورد

در این اپ می‌توان موضوعی مانند «چه هدیه‌ای برای مادرم بخرم؟» یا «به کدام شهر مسافرت کنم؟» منتشر کرد و از غریبه‌ها تقاضای پیشنهاد نمود. افرادی که هیچ شناختی از آنها ندارید به صورت کاملا اتفاقی سوالتان را می‌بینند و با شما تماس می‌گیرند. از این طریق می‌توان با کاربرانی که قصد کمک دارند ارتباط برقرار کرد. اگرچه اولین وظیفه Wakie این بود که غریبه‌ها با کاربر تماس بگیرند و از خواب بیدارش کنند، اکنون وسیع‌تر از گذشته شده و درباره هر موضوعی می‌توان با انسان‌های جهان صحبت کرد. نکته مهم این‌که هیچ شماره یا نامی از شما به طرف مقابل داده نمی‌شود، پس اطلاعات شخصی‌تان محفوظ خواهد ماند.



۴- Today’s Word

عکس هایی از زندگی زناشویی موفق , فیلم هایی برای افزایش امید به زندگی , ورزش‌هایی که رابطه جنسی را بهتر می کنند

این اپلیکیشن برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های خارجی بسیار کاربردی است. اکثر جامعه اپ 504 لغت ضروری را روی گوشی خود نصب کرده‌اند، اما احتمالا ماه‌هاست که گوشه‌ای از App Drawer افتاده است و خاک می‌خورد! ویژگی جالب Today’s Word این است که می‌توان سر ساعتی که خودتان مشخص می‌کنید یک کلمه جدید همراه با معنی، تلفظ، مترادف‌ها و نقش آن در جمله مشاهده کرد. عباراتی که نمایش داده می‌شوند عموما کلماتی سخت و باارزش هستند، پس می‌توان اطمینان داشت که «کلمه روز» چیز پیش‌پاافتاده‌ای مانند Water یا School نخواهد بود.



۵- Loop

درصد بالایی از کاربران، به‌خصوص آنهایی که بیشتر از گجت‌ها و دنیای مجازی استفاده می‌کنند، با سرزنش‌کردن خود به تخت خواب می‌روند! سرزنش‌هایی نظیر: چرا امروز ورزش نکردم؟ چرا مسواک نزدم؟ چرا درس نخواندم؟ چرا کدنویسی نکردم؟ و مواردی از این قبیل که برای ما عادت نشده و انجام دادن آنها بسیار سخت و چالش‌برانگیز است.

بیمارستان هایی عمل فتق روده می کنند , مهم‌ترین بیماری‌هایی که سلامت زنان را تهدید می‌کنند , زندگی نامه شعر و داستان هایی از پیامبر حضرت محمد برای کودکان

اپلیکیشن Loop می‌تواند به تشکیل عادت‌های جدید در افراد کمک کند. ابتدا باید فعالیتی را که می‌خواهید به آن عادت کنید، در اپ وارد کنید و سپس بخش یادآور را فعال سازید. در این قسمت باید از لوپ بخواهید که در چه ساعتی و چند بار در هفته انجام دادن فعالیت موردنظر را یادآوری کند. با عمل‌کردن یا عمل‌نکردن به فعالیت مذکور، در پایان هفته می‌توان نموداری مشاهده کرد که روند تشکیل عادت در شما را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید سرزنش‌های قبل از خواب را کاهش دهید، حتما این اپلیکیشن را نصب کنید!



۶- Feedly

برای افرادی که از گذشته‌های دور با RSSخوان و Google Reader سروکار داشته‌اند، نام این اپلیکیشن خود گویای همه‌چیز هست. همه ما روزانه، هفتگی یا ماهانه به وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب خود سر می‌زنیم و از آخرین اتفاقاتی که در آنها رخ داده آگاه می‌شویم. در این روند ممکن است بازدید شما از یک وبلاگ چند هفته یا چند ماه تاخیر بخورد که طبعا بعضی مطالب مهم آن را از دست خواهید داد. اپلیکیشن Feedly اینجاست تا دیگر هیچ مطلب مهمی ناخوانده نماند!

فراگیری مهارت هایی برای زندگی بهتر فراگیری مهارت هایی برای زندگی بهتر , دمنوش هایی که نفخ شکم را درمان می کنند , زوج‌هایی که با هم ازدواج می‌کنند

با اضافه‌کردن کانال‌ها و وب‌سایت‌های موردعلاقه خود در این برنامه می‌توان از آخرین تغییرات آنها باخبر شد. فیدلی تمام مطالب را دسته‌بندی می‌کند و آنها را جداگانه و مرتب در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین بعضی وب‌سایت‌ها و پایگاه‌‌های مهم در بخش جست‌و‌جوی اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض قرار داده شده‌اند که جزو محبوب‌ترین‌ها نزد میلیون‌ها کاربر فیدلی بوده‌اند. در این بخش نیز می‌توان با محبوب‌ترین کانال‌ها و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها آشنا شد.



۷- MSQRD

خب دیگر، به عنوان آخرین مورد لیست بهتر است کمی تفریح کنیم! این اپلیکیشن احتمالا هیچ نیازی به معرفی نداشته باشد، زیرا کلیپ‌ها و تصاویر ثبت‌شده افراد با MSQRD به‌وفور در شبکه‌های اجتماعی یافت می‌شود.

وقتی که دیگران زندگی شما را کنترل می‌کنند , توصیه هایی برای داشتن یک زندگی خوب , روش هایی برای شناخت احساسات مردانه در زندگی مشترک

اپ‌های متعددی برای قراردادن شکلک روی صورت کاربر ساخته شده‌اند، اما این برنامه یک تفاوت بزرگ با همه آنها دارد. نکته قابل توجه MSQRD این است که شکلک ببر یا انیمیشن ریش و سبیل روی عکس شما قرار نمی‌گیرد، بلکه جزئی از صورت می‌شود. این اپ به اندازه‌ای دقیق است که برجستگی گونه و دماغ کاملا در تصویر حس می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب برنامه قابلیت تعویض صورت‌هاست! در این حالت کافی است دو نفر مقابل دوربین جلو گوشی قرار بگیرند تا صورت‌های آنها با یکدیگر تعویض شود! هرچقدر هم که افسرده و درگیر روزمرگی باشید، با دانلود این اپ قول می‌دهیم برای دقایقی لبخند روی لبانتان ظاهر شود!


ویدیو : اپلیکیشن‌هایی که زندگی شما را متحول می‌کنند