اونكه رفته دیگه هیچ‌وقت... : اگر خواستگارتان ناگهان رابطه با شما را قطع كرده ...


اگر خواستگارتان ناگهان رابطه با شما را قطع كرده است ولی شما هنوز او را شوهر ایده‌آلی برای خودتان می‌دانید، فرصت را از دست ندهید و برای بازگرداندن او دست به كار شوید.
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد , عکس های لو رفته , بر باد رفته

اطراف همه ما مملو از رابطه‌های گوناگون است رابطه با دوستان، نامزد یا همسر رابطه با پدر و مادر و.... اما گاهی به دلیل اشتباهی كوچك یا بزرگ، یكی از عزیزان‌تان مثل یك دوست خیلی صمیمی یا نامزدی كه دوستش دارید تصمیم می‌گیرد شما را ترك كند؛ احتمالا در لحظه اول دچار شوك زیادی می‌شوید و دنبال راه حل‌های مختلف می‌گردید تا طرف مقابل را به رابطه بازگردانید ولی گاهی ندانم كاری‌ها اوضاع را خراب‌تر می‌كند و شما چیزهای بیشتری را از دست می‌دهید. برای اینكه بتوانید طرف مقابل را دوباره به رابطه بازگردانید باید حسابی حواس‌تان را جمع كنید تا دوباره اشتباهات خود را تكرار نكنید. كمك گرفتن از بعضی تكنیك‌های ساده نیز می‌تواند به شما كمك كند كه رابطه را دوباره برقرار كنید، ما در اینجا 3 تكنیك مختلف به شما می‌گوییم تا شاید در این دوران ناراحتی، كمی به شما كمك كند.



حوصلم سر رفته , معصومیت از دست رفته , عکسهای لو رفته

روش اول: سلطه‌جو باشید اما...

اگر بازیگر خوبی هستید


معمولا در زندگی واقعی وقتی 2 نفر به هر دلیل رابطه خود را قطع می‌كنند، نسبت به هم احساس خشم می‌كنند و تحت‌تاثیر این احساس با یكدیگر با پرخاشگری رفتار می‌كنند. اگر برای برگرداندن نامزد یا دوست‌تان به رابطه با او بحث و جدل كنید یا حتی با خواهش و درخواست از او بخواهید كه به رابطه برگردد، می‌توان گفت كه شما در بازگرداندن او رویكرد و نگاهی سلطه‌جویانه دارید اما این احتمال وجود دارد كه با گذشت مدت كوتاهی متوجه شوید كه این روش چندان كارا نخواهد بود.
اما باید بدانید با یك روش سلطه‌جویانه خاص می‌توان رابطه را نسبتا بهبود داد، این روش به این صورت است كه شما چند‌بار نامزد یا دوستان را در مكان‌های مختلف و در بین جمع‌های مختلف آشنایان ملاقات كنید، در این مواقع شما باید با اعتماد به نفس كامل رفتار كنید و با نگاه خود به او بفهمانید كه دست شماست اگر بخواهید با او بمانید یا او را ترك كنید، سعی كنید بسیار خوب و مودبانه رفتار كنید ولی این موضوع را به‌طور غیرمستقیم به او بفهمانید كه تنها به این دلیل با او صحبت می‌كنید چون در میان جمع است. در واقع به او بفهمانید كه شما به هیچ وجه خود را آویزان او نمی‌كنید. اگر می‌خواهید در این روش موفق باشید باید واقعا بازیگر خوبی باشید، باید كاملا به‌خود مسلط باشید و به هیچ وجه وابستگی خود را به او نشان ندهید و حتی وانمود كنید بدون او نیز می‌توانید زندگی كنید، مطمئن باشید اگر بخواهید می‌توانید. اگر این روش را دقیق اجرا كنید، می‌توانید امیدوار باشید نامزدتان دوباره به رابطه بازگردد، البته باید بدانید اگر این روش را درست انجام ندهید و در بعضی مراحل زیاده‌روی كنید به احتمال زیاد نتیجه عكس می‌گیرید.



روش دوم: محافظه‌كار باشید

هیچ‌فردی ناراحت نمی‌شود

اگر بخواهیم صادق باشیم، آدم‌های بسیار كمی هستند كه به‌طور طبیعی هنگام قطع رابطه سعی می‌كنند كاملا محافظه‌كارانه رفتار كنند چون  این روش كمترین شانس را برای پیروزی دارد اما باید بدانید با این روش به هیچ‌وجه طرف مقابل ناراحت نمی‌شود و حتی اگر رابطه را ادامه ندهد از شما خاطره خوبی در ذهن او باقی می‌ماند، بنابراین اگر نامزد شما به هر دلیل از شما رنجیده است و قصد دارد رابطه خود را با شما قطع كند این روش برای پشیمان كردن او احتمالا كارآمد است و می‌توانید به هر طریق بدی خود را از دل او دربیاورید.
اما روش محافظه‌كارانه چگونه است؟ اول از همه شما باید اجازه دهید همه پیشامدها به‌طور طبیعی اتفاق بیفتد، یعنی اگر خوش‌شانس باشید او را اتفاقی در جایی می‌بینید،  وقتی شروع می‌كنید با او حرف بزنید، باید كاملا صادق باشید و احساسات‌تان را روراست با او مطرح كنید اما سعی كنید نشان ندهید از این‌كه اگر او را از دست بدهید، می‌ترسید. فقط به او یادآوری كنید هنوز به او فكر می‌كنید و احساس می‌كنید هنوز می‌توانید با او رابطه داشته باشید، در این مواقع همین مقدار كم نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در این روش شما باید بیشتر از همیشه صادق باشید، شما طرف مقابل را به‌عنوان یك انسان درنظر بگیرید نه به‌عنوان كسی كه می‌خواهید او را به رابطه بازگردانید. باید هنگامی كه با او هستید خیلی خونسرد و راحت باشید البته احتمالا وقتی طرف مقابل برای شما اهمیت زیادی داشته باشد، این رفتار برای شما بسیار سخت خواهد بود اما اگر می‌خواهید حتما موفق شوید می‌توانید در این دوران با دوستان‌تان بیشتر معاشرت كنید و بیرون بروید تا احساس تنهایی نكنید و بدانید اگر هم نامزدتان ترك‌تان كند اتفاق خاصی نمی‌افتد.



فیلم های لو رفته , عکس های لو رفته دختر شیرازی , عکس لو رفته

روش سوم: صبور باشید

اجازه دهید زمان بگذرد

یك روش دیگر برای اینكه بتوانید نامزدتان را بازگردانید، صبر كردن است، یعنی اینكه صبركنید و به نامزدتان فرصت دهید تا بتواند تا حدی بر احساسات روز آخریعنی روز قطع رابطه غلبه كند و آن احساسات را فراموش كند، شما نیز باید بتوانید در این مدت احساسات خود را متعادل كنید در نتیجه هنگام برخورد با او آرام و راحت باشید، با گذر زمان احتمالا تمام احساسات بد او نسبت به شما كمرنگ شده و كمی از احساسات گذشته در او زنده می‌شود. در این زمان شما می‌توانید كم‌كم وارد عمل شوید و سعی كنید با او صحبت كنید، باید تقریبا مثل روشی رفتار كنید كه در رویكرد سلطه‌جویانه گفتیم یعنی نباید در ارتباط برقراركردن با او زیاده‌روی كنید چون ممكن است اثر عكس بدهد و او را از دست بدهید.



وقتی در یك رابطه مشكلی پیش می‌آید و رابطه تا حدی به بن‌بست می‌خورد،  احساسات آزاردهنده و تخریب‌كننده فراوانی از جانب 2 طرف به هم می‌رسند، اینگونه احساسات باعث به‌وجود آمدن یك دیوار ضخیم از خشم و رنجش می‌شود.



  • این نكته‌ها زندگی مشترك شما را نجات می‌دهد

خودتان بهتر می‌دانید كه مشكلات در یك روز به وجود نمی‌آیند و در یك روز نیز از بین نمی‌روند اما اگر نگاهی به رابطه خود بیندازید،  شاید بتوانید مشكلات رابطه را ببینید و اندك اندك درصدد اصلاح آن برآیید و دوباره عشق را به رابطه خود بازگردانید، شما می‌توانید قبل از اینكه رابطه دچار مشكلی جدی شود، آن را دوباره زنده كنید. اگر هم توانستید دوباره نامزدتان را به رابطه باز گردانید باید در نوع رابطه‌های خود تجدیدنظر كنید و برای این تجدید نظر نیاز به دانستن نكاتی دارید:
 نمی‌توان یك نفره بار رابطه را به دوش كشید
بسیار پیش می‌آید كه در یك رابطه، یك نفر بیشتر به رابطه تمایل دارد و بیشتر بار رابطه را به دوش می‌كشد، در واقع او همیشه در حال اصلاح رابطه است. معمولا این افراد بیشترین بار عاطفی رابطه را به دوش می‌كشند. اگر شما هم جزو اینگونه افراد هستید باید بدانید یك فرد به هیچ وجه نمی‌تواند همه بار رابطه را به دوش بكشد، اگر می‌خواهید رابطه محكم‌تر شود باید با نامزدتان صحبت كنید تا مقداری از بار رابطه را عهده‌دار شود.

  • فن برقراری ارتباط را یاد بگیرید

وقتی در یك رابطه مشكلی پیش می‌آید و رابطه تا حدی به بن‌بست می‌خورد،  احساسات آزاردهنده و تخریب‌كننده فراوانی از جانب 2 طرف به هم می‌رسند، اینگونه احساسات باعث به‌وجود آمدن یك دیوار ضخیم از خشم و رنجش می‌شود. این دیوار خیلی محكم‌تر از آن است كه به راحتی فرو بریزد. برای از بین بردن این دیوار زمان زیاد، صبر و حسن نیت لازم است و باید با فنون رابطه برقراركردن آشنا باشید.
اگر شما در زمینه رابطه برقرار كردن تبحرخاصی ندارید، پیشنهاد می‌كنیم كتاب‌های مختلف را مطالعه كنید تا با فنون برقراری ارتباط آشنا شوید و بتوانید رابطه خود را بهبود دهید، باید بدانید هنگام رابطه برقراركردن نباید از طرف مقابل زیاد انتقاد یا او را محكوم كنید.

  • مسئول اشتباهات‌تان باشید

اگر جزو افرادی هستید كه اهل پرخاشگری و به قول معروف اهل گیردادن فراوانید، اگر می‌خواهید رابطه خود را از دست ندهید سعی كنید كمی بزرگ شوید، اشتباهات‌تان را قبول كرده و به خاطر آن‌ها معذرت خواهی كنید. به یاد بیاورید كه در قدم دوم گفتیم وقتی در رابطه دیوار رنجش و ناراحتی به‌وجود بیاید، چقدر كار مشكل می‌شود ولی اگر یاد بگیرید مسئولیت اشتباهات خود را قبول كنید و صادقانه برای آن‌ها معذرت‌خواهی كنید مطمئن باشید برای آن كسی كه دوستش دارید، بهترین می‌شوید.

منبع : مجله زندگی ایده آل


ویدیو : اونكه رفته دیگه هیچ‌وقت...