اولین گوشی های TP Link در راه بازار : تی‌پی‌لینک یکی از برترین تولید کنندگان ...


تی‌پی‌لینک یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا، با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت. وب‌سایت آی تی رسان: تی‌پی‌لینک یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا، با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت.

بازار گوشی موبایل , اولین گوشی اپل , اولین گوشی اندرویدی

سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه‌های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند تعبیه شده در نخستین تلفن‌های هوشمند تی‌پی‌لینک، بیانگر آن است که این کمپانی قصد دارد فصل تازه‌ای را در دنیای ارتباطات آغاز کند.

NeffosC5 یکی از این تازه واردان است. C5 را می‌توان به نوعی پرچمدار تی‌پی‌لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده 64 بیتی قدرتمند به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگا بایت رم به کار رفته است.

بازار گوشی , اولین گوشی آیفون , اولین گوشی سلفی دار

Neffos C5 با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می‌دهد که تاثیر به‌سزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد. دیافراگم باز f/2.0 برای دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی آن به شما امکان گرفتن عکس‌هایی باکیفیت را می‌دهد. بد نیست بدانید دوربین C5 بیش از 30 فیلتر هنرمندانه برای هرچه زیباتر نشان دادن تصاویر ثبتی خود در اختیارتان قرار می‌دهد.

Neffos C5L دیگر تلفن هوشمند تی‌پی‌لینک است که مجهز به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت حافظه میکرو اس‌دی را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو است.

بهترین گوشی های 6 اینچی بازار , اولین گوشی ماهواره ایی , اولین گوشی با سیستم عامل فایرفاکس

سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می‌گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تختش به ارمغان  می‌آورد.


ویدیو : اولین گوشی های TP Link در راه بازار