اولین واکنش صادقی به فحاشی هواداران : صادقی می گوید همیشه در خدمت استقلال بوده ...


صادقی می گوید همیشه در خدمت استقلال بوده و خواهد بود. خبر آنلاین: استقلال پس از سپری کردن هفته‌ها ناکامی و عدم کسب نتایج مطلوب، در دیدار مقابل راه‌آهن به برتری رسید تا از روزهای بد فاصله بگیرد. آبی‌پوشان توانستند با یک گل راه‌آهن را شکست دهند اما با این وجود، در پایان این مسابقه اتفاقات حاشیه‌ای افتاد، از جر و بحث محسن فروزان و امیرحسین صادقی تا شعار علیه کاپیتان آبی‌ها،‌کروش و جواد نکونام. در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت‌‌وگویی با امیرحسین صادقی، کاپیتان این تیم انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

‌ بعد از اینكه در 8 هفته فقط 6 امتیاز به دست آوردید، راه‌آهن را شكست دادید.

خدا را شكر كه بردیم. بعد از مدت‌ها توانستیم 3 امتیاز شیرین در لیگ برتر به دست بیاوریم و این خیلی خوب است. برای این مسابقه، همه زحمت كشیدند و یك بازی خوب انجام دادیم. 3 امتیاز این دیدار، باعث شد از فشاری كه روی بازیكنان و كادر فنی وجود داشت تا حد زیادی كاسته شود.

‌ در این 8 هفته قبل، چه اتفاقی افتاد كه استقلال روی نوار عدم موفقیت گام برمی‌داشت و موفق نبود؟

به نظر من طی این 8 هفته همه اعضای باشگاه استقلال و همین طور هواداران، سختی را احساس كردند. همه ما تحت فشار بودیم و باور كنید تك تك بازیكنان و اعضای كادر فنی هدفی ندارند جز اینكه هواداران را خوشحال كنند. خود من به عنوان كاپیتان تیم خیلی ناراحت بودم و اشتباهاتی را هم من و هم سایر بازیكنان مرتكب می‌شدیم كه در این 14، 15 سال عمر فوتبالی‌ام انجام نداده بودم. ما بدشانسی هم داشتیم اما امیدوارم با 3 امتیازی كه در مسابقه با راه‌آهن به دست آوردیم، شوك روحی و روانی مثبتی باشد و تیم در مسیر كسب نتایج خوب قرار بگیرد.

‌ در جدول هم صعود خوبی داشتید و تا رتبه سوم صعود كردید.

این‌ها مهم نیست زیرا هدف ما كسب قهرمانی در پایان فصل است.

‌ از نظر تو كه كاپیتان تیم هستی، چرا استقلال امسال تا این حد با استقلال سال‌های گذشته متفاوت است؟ هم از نظر فردی، هم تیمی و هم امتیازگیری.

هواداران ما از شرایطی كه تیم دارد، ناراضی هستند و ما كاملاً به آنها حق می‌دهیم. من فقط می‌توانم بگویم امیدوارم تیم به شرایط مطلوب برسد و اطمینان دارم با حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

‌ سرمربی استقلال هم در مقاطع مختلف از ملی‌پوشان تیمش انتقاد كرده است.

فشار زیادی طی هفته‌های اخیر به سرمربی ما وارد شده و ما حق می‌دهیم كه او از بازیكنانش انتظار عملكرد بهتری داشته باشد. این انتظار هم فقط از ملی‌پوشان نیست و از همه بازیكنان وجود دارد. من به ایشان حق می‌دهم اما با كسب نتایج خوب و پیروزی‌های بعدی، این فشار از بین می‌رود.

‌ چه اتفاقی میان تو و محسن فروزان در پایان بازی افتاد كه با هم درگیری لفظی داشتید؟

چیز خاصی نیست و همه جای دنیا این اتفاقات می‌افتد. بازیكنان ما فشار زیادی را تحمل می‌كنند و امیدوارم رفاقت‌های ما فقط برای بیرون زمین نباشد. من به عنوان كاپیتان تیم از همه بازیكنان حمایت می‌كنم.

‌ اما بالاخره احترام بزرگتر و كوچكتری باید رعایت شود و در وسط زمین جر و بحث نباید پیش بیاید.

درست است. فروزان هم مقصر نیست. او كار خودش را می‌كند اما از بیرون تحت فشار است. من در تراكتورسازی به او كمك كردم و در استقلال هم همین كار را انجام می‌دهم. این بچه هم كارش را انجام می‌دهد و مشكل خاصی نیست.

‌ جدا از این جر و بحث، تعدادی از هواداران هم علیه تو شعار دادند.

دست تك تك آنهایی كه علیه من شعار دادند را می‌بوسم. امیدوارم شعارهای آنها هم از روی ناراحتی بابت شرایط تیم باشد نه مسائل دیگر. ما باید تلاش كنیم اشتباهاتمان كمتر شود تا هواداران هم با خیال راحت بازی‌ها را ببینند.

‌جدا از شعار علیه تو كه كاپیتان تیم و ملی‌پوش هستی، شعار‌هایی علیه كارلوس كروش و جواد نكونام هم سر داده شد. این كارها خودجوش بود؟

من اهمیتی به این مسائل نمی‌دهم. همه طرفدارانمان را دوست دارم و امیدوارم هدف آنها كمك به تیم باشد. استقلال در این چند هفته خیلی مورد كم‌لطفی قرار گرفت و امیدوارم این كم‌لطفی‌ها به خاطر تیم باشد. من از مسئولیت شانه خالی نمی‌كنم و خودم را در اتفاقات اخیر تیم مقصر می‌دانم. همه تلاشم را به كار می‌گیرم تا روند بهتری داشته باشم. از هواداران هم خواهش می‌كنم با هوش و انگیزه بیشتری مسائل را نگاه كنند. من امیرحسین صادقی، همواره با جان و دل برای استقلال بازی می‌كنم و از هواداران می‌خواهم عقبه و سابقه بازیكن را فراموش نكنند. من یكی، دو سال نیست به استقلال آمده‌ام و همواره با تمام وجودم در خدمت تیم بوده‌ام. مصدومیتی كه بعد از جام‌جهانی داشتم، مرا از اوج دور كرد و چند هفته خانه‌نشین بودم. جراحی سنگینی داشتم و پس از آن هم فشار مضاعفی روی من وارد شد، با این حال از جان و دل مایه می‌گذارم برای استقلال.

‌ اینكه گفته می‌شود شاید امیرحسین صادقی در نقل و انتقالات نیم‌فصل جدا شود، درست است؟

من همیشه در خدمت استقلال هستم و از مسئولیتی كه دارم، شانه خالی نمی‌كنم. اتفاقات خیلی بدتر از این هم برای من در استقلال افتاده و تحت هیچ شرایطی و به هیچ عنوان تیم محبوبم را ترك نمی‌كنم. آن دوسالی هم كه رفتم، دست خودم نبود و جدایی را برایم پیش آوردند. از قول من اعلام كنید تا آخر فصل هیچ جا نمی‌روم. من با استقلال قهرمانی، نایب‌قهرمانی و نهمی را تجربه كرده‌ام، روزهای بد و خوب زیادی داشته‌ام اما ماندم و كمك كردم زیرا استقلال تیم محبوب من است. جدایی هم در حال حاضر نه به نفع من است و نه باشگاه. اینكه باشگاه مرا نخواهد، مسئله دیگری است اما من تا جایی كه بتوانم می‌مانم و به استقلال خدمت می‌كنم.

‌ جدایی آندو و بیك‌زاده به استقلال ضربه نمی‌زند؟

این‌ها به خاطر همان مسائل حاشیه‌ای است كه با درایت سرمربی و مسئولان باشگاه حل می‌شود.

‌ صحبت خاصی باقی مانده؟

من سكوت كرده بودم اما دلم نیامد صحبت نكنم. امیدوارم هواداران به استقلال كمك كنند تا این حواشی كمتر شود. دست تك تك هوادارانی كه علیه من شعار دادند را می‌بوسم. شاید آن شعارها دست خودشان نبوده اما ما هرچه داریم، از هواداران است و حالا هم حمایت آنها را می‌خواهیم.


ویدیو : اولین واکنش صادقی به فحاشی هواداران