اولین نقش‌ آفرینی سینمایی پسر کالین فرث : پسر کالین فرث بازیگر شناخته شده بریتانیایی، ...


پسر کالین فرث بازیگر شناخته شده بریتانیایی، در فیلم کمدی رمانتیک «Love Type D» که فیلمبرداری‌اش در حال تمام شدن است، بازی می‌کند. خبرگزاری مهر: ویل فرث پسر کالین فرث بازیگر فیلم «سخنرانی پادشاه» اولین نقش‌آفرینی سینمایی خود را با فیلم رمانتیک کمدی بریتانیایی «Love Type D» تجربه می‌کند.

در این فیلم که مراحل تصویربرداری اصلی‌اش به پایان رسیده، ساشا کالینگتون هم اولین تجربه کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و مِیو دِرمودی بازیگر استرالیایی آن هم با ایفای نقش زنی که متوجه می‌شود ژن «بازنده در عشق» را دارد برای اولین بار جلوی دوربین می‌رود.

فرث نقش جان را بازی می‌کند که کارآموزی در دفتری است که شخصیت فرانکی (درمودی) در آن کار می‌کند. فرث ۲۵ ساله که به مدرسه بازیگری ایست‌ ۱۵ لندن رفته تا به حال در چند نمایش از جمله «شاه لیر» و «رابین هود» حضور داشته و بعد از آن در تئاتر تریستان بیتس لندن روی صحنه رفته است. وی در نمایش «عروسی خون» نوشته فدریکو لورکا و ساخته مایک آلفرد بازی کرده بود.

اولین فیلم سینمایی ایران , نام اولین فیلم سینمایی ایرانی چیست؟ , رونمایی از اولین پوستر فیلم سینمایی سیانور

از دیگر بازیگران فیلم «Love Type D» می‌توان به الیور فارنورت که در سریال‌های درام «آقای سلفریج» و «خیابان تاج‌گذاری» محصول شبکه آی‌تی‌وی بازی کرده، روری استراود که بیشتر به خاطر نقشش در «شرق لندنی‌ها» شناخته می‌شود و الین فیلیپس که در سریال درام بی‌بی‌سی «تصادف» بازی کرده بود، اشاره کرد.

داستان حول محور شخصیت فرانکی می‌چرخد که بعد از اینکه برای یازدهمین بار پشت سر هم در داشتن یک رابطه سالم شکست می‌خورد، متوجه می‌شود ژن جدیدا کشف‌شده‌ای دارد که باعث می‌شود افراد مبتلا به آن در معرض شکست خوردگی شدید و رد شدن قرار بگیرند. او که تسلیم نشده، با دیگر کسانی که از ژن نوع دی (D) رنج می‌برند هم تیم می‌شود تا آینده‌اش را عوض کند.

این فیلم که توسط میدنایت سیرکوس فیلمز تهیه و توسط مایکل هلپرن تهیه اجرایی شده، از میان ۷۶۴ پروژه دیگر توسط کیک‌استارتر انتخاب شد و تا روز بیست و سوم ماه اکتبر هم کمپینی برای تامین سرمایه مراحل پس از تهیه آن ادامه خواهد داشت.


ویدیو : اولین نقش‌ آفرینی سینمایی پسر کالین فرث