اولین مصوبه فدراسیون تاج : اولین نشست هیات رئیسه جدید فدر اسیون فوتبال بعدازظهر ...


اولین نشست هیات رئیسه جدید فدر اسیون فوتبال بعدازظهر امروز (شنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد. سایت فدراسیون فوتبال: اولین نشست هیات رئیسه جدید فدر اسیون فوتبال بعدازظهر امروز (شنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انتخابات ریاست این فدراسیون با حضور مهدی تاج- علی کفاشیان-دکتر علیرضا اسدی-دکتر الهه عرب عامری، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، هدایت ممبینی، کاظم طالقانی و محمود شیعی عصر امروز 18 اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت موارد زیر موارد تصویب اعضا قرار گرفت.

1- با توجه به برگزاری منظم و شایسته مجمع فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه از زحمات و حمایت‌های آقای دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر به عمل آورند.

2- با توجه به تکلیف مجمع فدراسیون به هیات رئیسه مبنی بر انتخاب خزانه دار و با پیشنهاد رئیس فدراسیون، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مطلب ایمانزاده، خزانه دار پیشین فدراسیون، عباس خزایی به عنوان خزانه دار انتخاب شد.

کفاشیان: انتخابات با همدلی و قاطعیت برگزار شد

در ابتدای این نشست علی کفاشیان، ضمن تبریک به اعضای مجمع فدر اسیون، با قاطعیت به اعضای هیات رئیسه را انتخاب کرد، گفت: مهدی تاج با رای قاطع 50 عضو مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که این امر نشان از همدلی و تفاهم خوب اعضای مجمع می‌دهد.

وی ضمن تشکر از اعضای پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخابات جدید، هیچ احساسی از تغییراتی که به وجود آمده ندارم و همانند یک خانواده در حال فعالیت هستیم. همه هدف ما این است که فوتبال را در مسیر مناسبی قرار دهیم و به نظر من آرای تاج، رای به فوتبال است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ادامه داد: همواره طی هشت سال گذشته مهدی تاج با اعتقاد به کار گروهی و با مشورت، فعالیت‌های مربوطه را انجام داده و قطعا در ادامه راه نیز این روند ادامه خواهد داشت. آروزی موفقیت برای فوتبال کشور این هیات رئیسه را دارم.

تاج: تلاش و همدلی میان ارکان فوتبال موفقیت این رشته ورزشی را تضمین کند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از اعضای هیات رئیسه پیشین فدراسیون گفت: هشت سال در فدراسیون و سازمان لیگ هیات رئیسه داشته‌ایم و همیشه با همفکری و مشورت فعالیت‌های خود را انجام داده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: با همفکری کارهای خود را انجام داده که در فوتبال به جز این روش هم نمی‌توان کار کرد. مهمترین موضوع این است که رای مجمع با اجماع به دست آمده و هر فردی از اعضای مجمع و فوتبال کشور می توانست در پست های مختلف حضور یابد و در یک فضای سالم به رقابت بپردازد. اما به هر جهت تعداد مشخصی در پست های انتخابی حضور یافتند و تلاش خود را برای حضور در بخش های مختلف هیات رئیسه فدراسیون انجام دادند.

وی در ادامه افزود: تلاش و همدلی و رفاقت میان ارکان فوتبال می‌تواند موفقیت این رشته ورزشی را تضمین کند تا بتوانیم در مسیر خود قرار گرفته و فوتبال کشور را هدایت کنیم. رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم با تلاش این هیات رئیسه و همکاری خوب و نزدیک همه اعضا بتوانیم فوتبال را به سر منزل مقصود برسانیم.


ویدیو : اولین مصوبه فدراسیون تاج