اولین مدل برند N هیوندای 2017 می آید : هیوندای اعلام کرد که اولین خودرو سرعت ...


هیوندای اعلام کرد که اولین خودرو سرعت سری N این شرکت در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. وب سایت عصر خودرو:  هیوندای اعلام کرد که اولین خودرو سرعت سری N این شرکت در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

هیوندای سانتافه 2017 , هیوندای توسان 2017 , هیوندای 2017

بهترین کالکشن های زمستانه ی 2017 برند های برتر دنیا , سامسونگ اولین برند اسیا , اولین برند دنیا در سال 2015

آلبرت بیرمان رئیس برند N هیوندای که در سال 2014 برند M ب ام و را برای حضور در بخش خودروهای پرفورمنس هیوندای ترک کرد فاش کرد که مدل i30 ( النترا GT در آمریکای شمالی) اولین خودرو سرعت هیوندای خواهد بود. اما این خودرو احتمالا براساس نسل نسل بعدی این هاچبک خواهد بود زیرا نسل فعلی در شرف خروج از خط تولید قرار دارد.

درباره برند هیوندای , هیوندای الانترای 2017 در ایران , کلکسیون تابستانه کیف زنانه برند والنتینو 2017 قیمت

اوایل این هفته هیوندای اعلام کرد که در مسابقه این هفته استقامتی 24 ساعته نوربرینگ در حال وارد کردن سه خودرو جدید است که یکی از آنها یک نسخه اولیه بنام i30 2.0T است که روی آن یک سری بروزرسانی مسابقه ای از سوی بخش N صورت گرفته است. هیوندای در کنار توسعه این خودرو همچنین یک وولستر توربو و یک i30  1.6 لیتری توربو را نیز در این رقابت شرکت خواهد داد که مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها است. I30 N از یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. بیرمان همچنین اعلام کرد که حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر بر ساعت است.

2017، هیوندای، سوناتا , نورا افیا دختر محجبه اولین مدلینگ آرایش برند مشهور شد , داخل هیوندای سانتافه 2017

وی درباره قیمت این خودرو گفت: این خودرو برای بسیاری از افراد قابل خرید است زیرا ارزانی بخشی از تمرکز بخش N است. این خودرو در ابتدا به صورت استاندارد با گیربکس دستی و یک سال بعد با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. رئیس بخش N هیوندای همچنین به طور ضمنی گفت:  زمانی که این خودرو عرضه شود رقیب مستقیم فورد فوکوس ST و فولکس واگن گلف GTI خواهد بود.


ویدیو : اولین مدل برند N هیوندای 2017 می آید