اولین دربی بهمن ماه؛ جنجال بزرگ عزیز اصلی‎ : اولین باری که دربی پایتخت در بهمن ...


اولین باری که دربی پایتخت در بهمن ماه برگزار شد، بازی چهارم پرسپولیس و استقلال بود که روز 17 بهمن 1348 انجام شد. خبرآنلاین: در این بازی که در هفته دهم جام باشگاههای تهران برگزار شد، پرسپولیس با تیم بی ستاره خود مقابل استقلال پرستاره قرار گرفت. این بازی با داوری ابوالقاسم حاج ابوالحسن و در حضور 25 هزار تماشاگر آغاز شد و نکته جالب اینکه بلیت های این بازی 3، 5 و 10 تومانی بود!

آبی پوشان با گل دقیقه 9 غلامحسین مظلومی پیش افتادند، اما در ادامه پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت و در نهایت در دقیقه 85 محمود خوردبین گل مساوی را زد که که داور بازی در کمال شگفتی آن را مردود اعلام کرد. عزیز اصلی کاپیتان پرسپولیس به حاج ابوالحسن معترض شد و به علت درگیری فیزیکی با داور اخراج شد. پرسپولیسی ها هم در اعتراض به قضاوت ناعادلانه زمین را ترک کردند و فدراسیون فوتبال نیز طبق انتظار بازی را 3- صفر به نفع استقلال اعلام کرد. ناگفته نماند که ستاره های اصلی پرسپولیس در قالب تیم پیکان کمتر از یک ماه بعد و در ادامه همین فصل باشگاههای تهران با دو گل استقلال را شکست دادند.

اولین حرف اسم فایل بزرگ یا کوچک , دربی بزرگ پایتخت , غایبین بزرگ دربی ها

این عکس صحنه ای از دربی چهارم و اولین دربی بهمن ماه است. منصور پورحیدری، مهدی حاج محمد، گودرز حبیبی و غلامحسین مظلومی از بازیکنان استقلال هستند که در این صحنه دیده می شوند.


ویدیو : اولین دربی بهمن ماه؛ جنجال بزرگ عزیز اصلی‎