اولین خبرنامه ای که به شما تخفیف می دهد : احتمالا شما در خبرنامه های زیادی ...



آموزش حل مکعب روبیک 3 325٪ تخفیف در اولین خرید  , تخفیف , دکتر تخفیف



احتمالا شما در خبرنامه های زیادی عضو هستید و مطالبی را هم از آن روزانه دریافت می کنید اما این بار ما میخواهیم شما را با یک خبرنامه جدید آشنا کنیم جایی که در آن به شما تخفیف خرید تور تعلق می گیرد.

آرشین پرواز مجری مستقیم تورهای خارجی ( تور دبی ، تور تایلند ، تور ترکیه ) و تورهای داخلی (تور کیش ، تور مشهد ، تور قشم ) با افتخار اعلام مینماید که کلیه بازدید کنندگان سایت در صورت عضویت در خبرنامه ما علاوه بر اینکه روزانه بهترین نرخ های تور لحظه آخری ما را دریافت خواهند کرد در صورت خرید تور مسافرتی از آرشین پرواز از تخفیف خرید تا 20%  بهره میشوند.

 

این فرصت به صورت محدود بوده و فقط ویژه اعضای سایت می باشد پس اگر قصد رفتن به تورهای خارجی و یا تورهای داخلی را دارید ابتدا به وبسایت ما سر بزنید و در آن عضو شوید طریقه عضویت هم بسیار آسان است، وقتی شما سایت را باز می کنید یک فرم به صورت خودکار برای شما باز می شود که شما باید اطلاعات خود از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن را در آن درج نمایید.

 

البته ناگفته نماند که ما حافظ خوبی برای اطلاعات شما هستیم و این اطلاعات را هرگز درجایی درج نخواهیم کرد تا شما درگیر اسپمرها و هرزنامه های اینترنتی نگردید پس همین امروز اگر قصد سفر دارید و یا به گردشگری علاقه مند هستید به آرشین پرواز بپیوندید.


ویدیو : اولین خبرنامه ای که به شما تخفیف می دهد