اولین تغییر در کابینه دولت حسن روحانی؟ : پس از گذشت ۶ ماه از آغاز به کار دولت ...


پس از گذشت ۶ ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید قرار است با رفتن نجفی از سازمان میراث فرهنگی، اولین تغییر در کابینه دولت تدبیر و امید کلید بخورد. خبرگزاری تسنیم: پس از گذشت ۶ ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید قرار است با رفتن نجفی از سازمان میراث فرهنگی، اولین تغییر در کابینه دولت تدبیر و امید کلید بخورد.

پس از حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به رفتن محمدعلی نجفی از سازمان میراث فرهنگی، اکنون این خبر قطعی است و نجفی به‌عنوان اولین تغییر در کابینه تدبیر و امید از سازمان میراث فرهنگی خداحافظی می‌کند.

بر این اساس، خبرنگار خبرگزاری تسنیم کسب اطلاع کرده که پس از مطرح شدن بحث‌هایی درباره تغییر در کابینه دولت یازدهم پس از حدود 6 ماه از آغاز به کار آن، رفتن محمدعلی نجفی از سازمان میراث فرهنگی قطعی شده و بر همین اساس گفته می‌شود که اولین تغییر دولت تدبیر و امید در سطح معاونت رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد و محمدعلی نجفی جای خود را به یکی از وزیران پیشنهادی سابق که موفق به کسب رأی اعتماد در مجلس نشد خواهد داد که نام سیدرضا صالحی امیری بیش از دیگران برای تصدی سازمان میراث فرهنگی مطرح است.

علت رفتن محمدعلی نجفی بیماری وی عنوان شده که البته کرباسچی در گفت‌وگویی پیش از این مطرح کرده بود که پس از انجام معالجاتی روی قلب نجفی وی در حال حاضر حالش خوب است و هیچ مشکلی برای پذیرفتن مسئولیت‌های سنگین ندارد اما حالا اعلام شده که ریاست سازمان میراث فرهنگی برای این عضو حزب کارگزاران سنگین است و مقرر شده مسئولیت سبک‌تری به وی واگذار شود.

به‌احتمال فراوان محمدعلی نجفی که سابقه مدیریت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس جمهور را نیز دارد، این سمت را به‌عهده بگیرد و از این پس به‌عنوان معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت تدبیر و امید مشغول به کار می‌شود.


ویدیو : اولین تغییر در کابینه دولت حسن روحانی؟