اولین تصاویر از بازی لاک پشت‌های نینجا : در حالی که بازی لاک پشت‌های نینجا ...


در حالی که بازی لاک پشت‌های نینجا هنوز معرفی نشده، تصاویر آن منتشر شده است. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: درحالی که نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های « لاک پشت‌های نینجا » (Teenage Mutant Ninja Turtles) به شکل رسمی معرفی نشده، تصاویر این عنوان به بیرون درز کرده است.

دانلود بازی لاک پشت های نینجا , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه , راهنمای تصاویر بازی تانگو

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که قسمت جدید مجموعه بازی‌های لاک پشت‌های نینجا توسط استودیوی Platinum Games سازنده‌ی بازی «بایونتا» (Bayonetta) و «متال‌گیر رایزینگ» (Metal Gear Rising) ساخته می‌شود و توسط شرکت Activision راهی بازار خواهد شد.

با توجه به تصاویر منتشر شده از این عنوان، مشخص شده که بازی در سبک Cel-Shaded ساخته شده تا بیش از پیش به کارتون شباهت داشته باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan نام دارد و با همان حالت گرافیکی بازی Transformers: Devastation راهی بازار خواهد شد.

در تصاویر منتشر شده شخصیت‌های Donatello ،Raphael ،Leonardo و Michelangelo دیده می‌شوند. البته این تصاویر تنها نشانه‌ی ساخت بازی لاپشت‌های نینجا نیستند و ماه گذشته هم لیست Achievementهای آن منتشر شده بود. درحالی که هنوز مشخص نیست این بازی برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود، احتمال می‌رود که شاهد منتشر شدن این عنوان روی ایکس باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی باشیم.

آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های لاپشت‌های نینجا در سال ۲۰۱۳ به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و PC عرضه شد و نسخه‌ی پلی‌استیشن۳ آن هم در سال ۲۰۱۴ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این بازی توسط استودیوی Red Fly Studio ساخته شد و تنها به صورت دیجیتالی روی پلتفرم‌های بازی مختلف قابل بازی بود. البته این عنوان کیفیت خوبی نداشت و از باگ‌های مختلفی رنج می‌برد.

درادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این عنوان را مشاهده کنید:

خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر , اولین بازی ملی علی دایی , تصاویر بازی ایران کره

تصاویر ماشینهای اسباب بازی , تصاویر ماشیه ای اسباب بازی , اولین تصاویر رنگی از سطح مریخ عکس

تصاویر مراسم اولین سالگرد هادی نوروزی در کپورچال , پروانه کاظمی اولین زن هیمالیا نورد جهان تصاویر , اولین سلام زایران به حرم امام حسین تصاویر

 رنو کویید برای اولین پای به ایران گذاشت تصاویر , تصاویر بازی ایران و سوریه , علت بازی کم نگار جواهریان از زبان خودش تصاویر

اولین تصاویر منتشر شده از سریال پریا , زمان پخش فصل هفتم بازی تاج و تخت تصاویر , تایید بازی “رامسین کبریتی” در شبکه gem تصاویر

استودیوی Platinum Games بازی Scalebound را هم به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان در دست ساخت دارد.


ویدیو : اولین تصاویر از بازی لاک پشت‌های نینجا